Nowe logo Polski
Sarkastycznie, lecz szczerze o nowym logotypie Polskie, na który wydano... 1 000 000 złotych + tworzy się fikcje, jakoby ten "symbol" był wybierany przez obywateli naszego kraju.
Slav_Anonim z- #
- #
- #
- #
- #
- 265
Sarkastycznie, lecz szczerze o nowym logotypie Polskie, na który wydano... 1 000 000 złotych + tworzy się fikcje, jakoby ten "symbol" był wybierany przez obywateli naszego kraju.
Slav_Anonim z
Komentarze (265)
najlepsze
- Polak mały
- Jaki znak Twój?
- eee... wstyd powiedzieć, proszę Pana.
Gix
brandingowe na świecie waha się od 200 tys. do 500 tys. euro. Pozyskanie wszelkich praw do loga dla Polski
kosztowało 220 tys. euro razem z opracowaniem Księgą Znaku, której opracowanie nastąpi po zakończeniu
wyboru. Trzeba w tym miejscu dodać, że pełen koszt zakupu praw i opracowania Księgi Znaku został poniesiony
przez fundatorów prywatnych.
Kto bogatemu zabroni?
Nie udało mi się na szybko znaleźć żadnego sprawozdania fundacji ani informacji, jak wygląda udział poszczególnych sponsorów w finansowaniu, ale nie zdziwiłbym się, jakby większość środków pochodziło właśnie z pko i totalizatora.
- Nie
- Właśnie. Nikt tego nie wie więc nie musisz się martwić że ktoś o to zapyta. My tym misiem otwieramy oczy niedowiarkom! Mówimy: to jest nasz miś, przez nas zrobiony, i to nie jest nasze ostatnie słowo! Jako konsultanci bierzemy za niego 20% ogólnej sumy kosztów więc im ten miś jest droższy to... no... koniaczek?
Cytat z pamięci ;)