1000 IBU] Kopyr masakruje piwną kontrrewolucję
Kompania Piwowarska podniosła rękę na Piwną Rewolucję. To był poważny błąd. W tym odcinku Tomek Kopyra z blogu blog.kopyra.com masakruje kontrrewolucyjny portal Beerlovers.pl i broszurę KP Piwne Mity i Fakty.
kopyr z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 196
Komentarze (196)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Takich ludzi spotkasz zwykle na jakiejś domówce lub przed koncertem (w barach rzadko, w multitapach nigdy nie miałem okazji),
Taki oto człowiek, stoi z czymś co w jego mniemaniu jest piwem rzemieślniczym (nie ubliżając tym markom, bo sam je lubię) takimi jak Ciechan/Paulaner/inne piwo ogólnie dostępne i ciśnie bekę z
Najlepsza była promocja na Miłosławy w wielosztuku ale się bezpowrotnie skończyła :/
Co najmniej dwóch z trzech opiekunów to zwykłe korpoludki, i robią to za co im płacą. Fakty poniżej z ich własnych CVłek:
Filip Barański (goldenline) Konsultant wewnętrzny - bieżące wdrażenie strategii obecności w Internecie dla marek: Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd’s, Grolsch, Pilsner Urquell, Peroni, Miller, Wojak,
Łukasz Kulczyna - Interactive Coordinator (linkedin) - dla niezorientowanych, to też nazwa
Virtual Server overloaded - high load (or servicing) in progress.
wypok zepsuł stronę
@wojek: no naprawdęOo On nie jest zdrowszy, tylko mniej szkodliwy