Robimy prawo jazdy w USA. Egzamin praktyczny
Zobaczcie jak wygląda trasa podobna do tej, którą trzeba przejechać podczas egzaminu praktycznego na prawo jazdy w Stanach Zjednoczonych. Plus kilka ciekawostek.
G.....G z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 400
Zobaczcie jak wygląda trasa podobna do tej, którą trzeba przejechać podczas egzaminu praktycznego na prawo jazdy w Stanach Zjednoczonych. Plus kilka ciekawostek.
G.....G z
Komentarze (400)
najlepsze
Następnie zdjęcie i jakoś w godzinkę od wejścia na teren ośrodka miałem własne prawko.
U nas to jakoś godzinkę czekasz w urzędzie w kolejce na odbiór prawka które zdałeś tydzień temu ( ͡º ͜ʖ͡º)
Tak po prawdzie, to wiele zależy od interpretacji egzaminatora. Na jednym z egzaminów jechałem przez miejsce z obrazka- ul Kolejowa od dołu, i w prawo, wrzuciłem kierunkowskaz- gość wpisał mi błąd, bo według niego to nie jest skrzyżowanie.
Innym razem, inny egzaminator, to samo miejsce, taka sama trasa: zapamiętałem, że mam nie dawać kierunku, nie dałem. Wpisał mi błąd, bo to jego zdaniem
I co pod tym względem mówią te statystyki?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate
w USA jest pod tym względem średnio. Można powiedzieć że nawet podobnie jak w Polsce, a już dość zauważalnie gorzej niż w krajach Europy zachodniej (Niemcy, Francja, Holandia, DAnia, UK, Włochy).
USA, Niemcy, Francja, PL (2012r):
Ilosć ofiar na 100 tyś mieszkańców: 11.6|| 4.3 || 4.9 ||
By urealnić te statystyki przydałoby się jeszcze policzyć ile kilometrów jeździ średnio mieszkaniec USA i Europejczyk.
Wydaje mi się, że Amerykanie jeżdżą znacznie większe dystanse (wielkość kraju, a co za tym idzie odległości między miastami) i dodatkowo w trasie. Europejczycy jeżdżą głównie po mieście gdzie trudno się zabić z powodu ograniczeń prędkości.
Statystyki, które wcześniej zalinkowałem, biorą pod uwagę liczbę mieszkańców (liczba ofiar śmiertelnych/100 tyś mieszkańców).
Statystyki niestety nie biorą pod uwagę rozległości terenów USA (a to ważny czynniki), ale już pisaliśmy o tym (i innych sprawach tez) kilka
@XMaLaKX: Nazywa się to carpool lane, diamond lane albo HOV lane (high occupancy vehicle). Co do reszty zgoda :)
Dodam, że czasem można na te pasy wjechać kierowca bez pasażerów, ale wiąże się to z pobraniem opłaty.
@michcio: dzieki za sprostowanie :) myslalem ze to cupple :)
@XMaLaKX: Nazywa się to carpool lane, diamond lane albo HOV lane (high occupancy vehicle). Co do reszty zgoda :)
Dodam, że czasem można na te pasy wjechać kierowca bez pasażerów, ale wiąże się to z pobraniem opłaty.
W dodatku masz parkowanie rownolegle, prostopadle, zawracanie itd. Wcale nie jest tak latwo. Mozna oblac za trzymanie lokcia na drzwiach. Prowadzenie jedna reka.
Wiem ze