Ale to co widzimy to nie tylko kwestia silnika ale też świetnych tekstur obiektów, pytanie jaki trzeba mieć komputer żeby móc zagrać w grę o takiej grafice na tym silniku.
Ile w tym przygotowanych tekstur, a ile liczonych na żywo świateł i cieni? Czemu brak ruchu, skoro to taki mocarny silnik? Katalogi ikei to ja mam za darmo.
@kujtek: zgodzę się, że większość gier na UE ma taki charakterystyczny wygląd (to wina tego, że używa się standardowych shaderów pewnie), ale brzydkie? Chyba cię ostro coś boli. Zagraj sobie Bioshocka któregokolwiek (starsze oczywiście gorzej pod względem technicznym (nie artystycznym) wyglądają np. gorsze tekstury itp), Vanishing of Ethan Carter, Borderlands które w ogóle nie wygląda jak typowy produkt na UE (do teraz nie wiedziałem nawet że na nim chodzi!), Dishonored (artystycznie
@kujtek: @WykopowyEkspertPowraca: gry robi się po to aby zarobić i zrobić je w miarę rozsądnym czasie. Stąd do takich pokazów technologicznych trzeba podchodzić z dystansem. Nikt przy zdrowym rozsądku nie zainwestuje grubych milionów w produkcję, która zajmie 3 lata i pójdzie tylko na małym procencie PC na rynku. Obecnie największy koszt ludzki przy produkcji gier to goście od modeli 3D.
Komentarze (156)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@Hybu: Sims 5 z taką grafiką i okulary 3D i fani nie wychodzą z domu.