@Leel00: w Polsce też mamy takie maszyny. Sam widziałem, remont linii Poznań -> Szczecin. Sporo czasy się z tym bawili, najpierw jedna nitka, później druga. Jeździły właśnie takie mega długie zestawy sprzętu, na początku rozbierały stare tory i podkłady, a na końcu wychodziły już nówki tory. Ciekaw tylko jestem jak oni to poziomują i jak wygląda spawanie szyn?
@waginator: I raczej nie poznasz nazwisk inżynierów, którzy to zaprojektowali, obliczyli i stworzyli. Za to celebrytów, klaudiuszy, warsaw shore czy natalie s. ze stadionu to wiekszosc osob widzialo i zna z nazwiska. Zabawne z nas zwierzaki
@enocojest: To nie są "dodatkowe" tory tylko docelowe. Po prosty są ułożone szerzej, tak że można między nimi ułożyć podkłady. Zaraz za pierwszym członem (tym z gąsienicą) rozstaw robi się docelowy.
ja akurat pracuje jako spawacz termitowy na torach i parę razy udało mi się widzieć takie maszyny w pracy koledzy opowiadali ze wcześniej szef współpracował z taka firma co miała tą zabawkę i pracowali przy niej a ich praca wyglądała tak że szli obok w miejscu gdzie te betonowe podkłady są rozkładane a oni trzymali czerwony guzik w ręce i gdy tylko jakiś podkład źle się położył to zatrzymywali cały skład i
@athldept: dokladnie tak to wyglada, do oblugi tego kloca jest 3-4 osoby, zalezy ktory typ maszyny :) jeden siedzi w malej kabince po srodku "od spodu" maszyny, a pozostali ida bokiem :P
Komentarze (61)
najlepsze
Poziomowanie: http://www.plassertheurer.com/en/machines-systems/tamping.html
A ponizej co znalazlem: (od porzadanej sekundy)