Add-e - silnik elektryczny, który da się zamontować na każdym rowerze.
Całość w raz z baterią waży zaledwie 2kg, moc do 600W i ładuje się do pełna w godzinę. Sama bateria wygląda jak zwykły bidon, więc nie szpeci roweru. Ten gadżet wygląda naprawdę zajebiście.
ArschGesicht z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 115
Komentarze (115)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Rozwiązaniem chyba najlepszym byłoby zamontowanie koła zębatego montowanego między kasetą/wolnobiegiem a korbą (po górnej części łańcucha), zabezpieczonego przelotką
To co tutaj przedstawili w pomyśle też gówno warte. Tak jak powiedziałeś bieżnik i błoto.
Dofinansowałem 3 projekty (2 "większe" gry i "średni" album muzyczny, sprzętowe ciekawostki sobie odpuściłem), z jednego jestem mocno niezadwolony (1/5, $20 do tyłu), z drugiego - bardziej niezadwolony niż zadowolony (2,5/5, $20 do tyłu), trzeci jeszcze nie wyszedł, ale zapowiada się dobrze.
Patrząc po komentarzach na
A z crowfundingiem to jest różnie, Crowfall zdobył w miesiąc 1,8 miliona. Przy czym ludzie którzy nad grą pracują mają już na koncie jakieś tam osiągnięcia w biznesie i po prostu parę osób założyło własne studio.
http://www.pcgamer.com/crowfall-kickstarter-finishes-with-nearly-18-million/
Jeżeli podzielimy rowerzystów na :
1. Skomunikowanych(używających roweru do transportu).
2. Rekreacyjnych/okazjonalnych(wycieczki, kwestie zdrowotne).
3. Półprofesjonalistów (dość drogie rowery i zacięcie sportowe).
4. Profesjonalistów(bardzo drogie rowery, drogi sprzęt i dbałość o szczegóły).
To:
W grupie 1 będą raczej przeważać rowery dość tanie, toporne i z najważniejszym czynnikiem czyli - niezawodność. Tacy rowerzyści zazwyczaj pokonują niewielkie dystanse(w granicach 20km
Jak to będzie się sprawdzało z oponami o trochę bardziej agresywnym bieżnikiem, czyli innymi niż slicki/semislicki? Poza tym, podobne rozwiązania przeniesienia napędu były już dawno temu, z tym że napęd spalinowy - koło napędowe powodowało szybkie zużycie opony, gdyż jego powierzchnia musi być jednocześnie dość wytrzymała, szorstka i mocno dociśnięta do opony, żeby zapewnić przyczepność bez uślizgu. A co, jeśli dodamy błoto/śnieg?
Co
1) silnik: to jest silniczek, a nawet silniczątko. W życiu nie uwierzę w moc 600W. Uczciwą moc, a nie jakieś #!$%@? w stylu "PMPO" w sprzęcie grającym.
2) założywszy, że silniczek ma faktycznie 600W, jakiej pojemności musiałby być akumulator, żeby go zasilać przez czas wymagany do zaliczenia osiągów choć porównywalnych z sugerowanymi na filmie? Bo po gabarytach i masie
Zasięg - znaczy, jeśli wybiorę dobrą trasę testową, gdzie będzie głównie z górki,
@Stivo75: Po porządnym burrito może się okazać, że będziesz mieć rower z napędem odrzutowym... i nikt Ci "nie usiądzie na kole".