Widać, trzeba kliknąć na zakładkę z mapą świata w ramce po lewej stronie. W tych zakładkach są także szczegółowe informacje o typie samolotu i o przewoźniku. Jest też opcja zobaczenia ruchu np. kilka dni temu.
No ale przecież częstotliwości się tak dynamicznie zmieniają, że szansa zlokalizowania tej właściwej jest prawie zerowa. To znaczy związek z aktualnym położeniem samolotu a tym, na jakiej akurat MOŻE BYĆ częstotliwości jest strasznie luźny.
@ prusi: radiowe. Każdy samolot wlatując do czyjejś przestrzeni odpowiedzialności musi się tam zgłosić na łączność, jeśli tego nie zrobi to często kończy się to przechwyceniem. Takich sektorów w Polsce jest powiedzmy do 10 ale są kraje, gdzie to jest podzielone jak tort na parę części więc nie da się zrobić maszyny, która się w tym połapie zwłaszcza, że to czasami się zmienia kilka razy w ciągu minut a do tego te
Komentarze (106)
najlepsze
http://www.flygradar.nu/flygradar.php