Fochy dzieci w reklamach sosów Winiary to promowanie niewłaściwych...
Spoty marki Winiary (Nestle Polska) pod hasłem „Bez sosu nie jem” promują niewłaściwe wzorce zachowań dzieci, w agresywny, lekceważący sposób odnoszących się do rodziców, dlatego naruszają branżowy kodeks etyczny - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
luna55 z- #
- #
- #
- #
- 102
Komentarze (102)
najlepsze
Dzieci głupie nie są, posadzisz na youtubie przed kompem to skończy oglądając co innego albo grając w cokolwiek. Włączysz i zabierzesz klawiature? Będzie szukać klawiatury a nie oglądać. To nie jest takie proste. Jak przychodzisz do domu nie zawsze jest czas wybierać, często odpalasz tv i lecisz z jęzorem do pasa ogarniać 100000
Pytam z perspektywy przyszlego ojca:)
Komentarz usunięty przez moderatora
-To dzisiaj nie jesz.