AMA - prywatne odrzutowce
Od 15 lat pracuję w lotnictwie i zajmuje się czarterem prywatnych samolotów odrzutowych (private jets). Czekam na Wasze pytania. Zastrzegam sobie jedynie nie udzielanie odpowiedzi na pytania o nazwiska moich klientów.
BRZUCHOMOWCA z- #
- #
- #
- #
- 598
Komentarze (577)
najlepsze
1) Co jeżeli miałbym kilku Klientów, których na pewno nie masz w swoim portfolio, dzielisz się prowizją?
2) Czy dysponujesz bazą jetów, czy np. czarterujesz od jakiegoś milionera co wrzucił sobie w leasing, a żeby nie być stratnym to oddaje samolot w Fly Management i wykorzystuja go do czarteru, pokrywając koszty utrzymania?
3) Czy po Twojej stronie jest zapewnenie załogi - pilotów, stewardess? Czy zdarzyło ci się, że klient chciał
1. to zależy od klientów. Zasadniczo nie mam problemu z podziałem zysku jeżeli takowy jest.
2. tak
3. to obowiązek operatora. tak, zdarzało się i jedno i drugie i wiele innych
4. zależy od zlecenia. też mam sprawdzonego partnera
2. Szukasz nowych klientów? Mogę dostać do Ciebie numer na PW? Jeśli nie, jaką firmę lub brokera byś polecał?
1. Pytanie pomocnicze - jaki byś chciał samolot? Może być jedno, dwusilnikowy, tłokowy, turbośmigłowy, odrzutowy mały, średni, duży...
2. Trudno powiedzieć. Staram się brać duże tematy. Duże w sensie dużo kasy dla mnie. W takim kontekście zawsze szukam nowych możliwości.
2. Czy prawdą jest to co mówił Korwin, że wyszło to taniej niż autokar?
1. Nie
2. Nie wiem ile kosztuje autokar i ile Korwin zapłacił za ta cessnę.
Obrót roczny na samolocie - zależy na jakim. Jet na 7-8 osób wielkości Citation XLS/Learjet 60 to pewnie ok. dwóch baniek EUR. Mniejszy - mniej, większy - wiecej ( ͡º ͜ʖ͡º)
1. Jakie masz zdanie co do przyszłości lotnictwa śmigłowcowego (cywilnego) w Polsce? Będzie się ono rozwijało równie prężnie co lotnictwo samolotowe, czy raczej będzie na szarym końcu jeżeli chodzi o zainteresowanie wśród klientów?
1.Ile godzin pracujesz?
2.Czy uważasz, że operacja "KUKIZ" była majstersztykiem?
1. trudno powiedzieć. Chyba cały czas... :(
2. nie