Wygrał proces o żarówkę, będzie walczył o odszkodowanie od hipermarketu
Prawomocny wyrok ma duże znaczenie dla polskiego handlu. W uzasadnieniu podkreślone bowiem zostało, że klient zawsze ma prawo do sprawdzenia towaru przed zakupem, bez względu na to w jaki sposób produkt jest zapakowany.
Spooynick z- #
- #
- #
- 60
Komentarze (60)
najlepsze
Ok, ale u nas nie ma prawa precedensowego, więc inny sąd teoretycznie może wydać inny wyrok w podobnej sprawie.
Co za żarówka, nie słucha się producenta.
#polscydziennikarze #grammarnazi
Wadliwy produkt jak najbardziej po rozpakowaniu powinienem móc nie zabierać, ale gdyby był dobry to nie ma dyskusji, trzeba zabrać.
Moim zdaniem dobrym rozwiązaniem byłoby umieszczenie takiego stanowiska zaraz za kasą, płace i zaraz sprawdzam. Jak wszystko gra idę w swoją stronę, jak nie to szybka decyzja, albo nowa i spraszamy znowu, albo zwrot górówki.
Nie
Wszystko popakowane w blistry, że nie widać dokładnie co jest w środku. Rozpakowujesz w domu, a tam bubel nie warty ułamka swojej ceny. Pójdziesz oddać?
Klient, który zamówił konkretną MoBo, bez usługi montażu, to klient który wiec co robi. Więc nie oszukasz go taką bzdurką. On zażąda podpięcia monitora klawiatury i wejścia w BIOS lub jego nowy odpowiednik.