@agdybymbylmlotkowym: niby dlaczego tak jak Tico? Przecież ten mercedes jak i rr są adresowane raczej do tej samej grupy odbiorców, również są to limuzyny. Choć masz rację jeśli chodzi o prestiż... rr bije na głowę tego mercedesa.
Jeździłem i Maybachem S600 i nowym Rolls-Roycem Phantomem Series II. Jeśli któryś z nich jest esencją luksusu, to ten drugi. Maybach owszem, jest niesamowicie komfortowy, ma na pokładzie mnóstwo zabawek, ale Rolls to poziom wyżej.
Ten Mercedes to tylko cień prawdziwego Maybacha. Maybach upadl bo robili od wielu lat ciagle tego samego bez wiekszych zmian, po prostu ciezko bylo juz zrobic cos jeszcze lepszego. Podobnie jest z Bugatti, osiągnięto sukces i koniec nie dało się zrobić czegoś bardziej przełomowego. Podobno zwiekszenie mocy w Bugatti nie było wielkim problemem, problemem było zaprojektować opony które to wytrzymają.
Wycofali się z marki Maybach (ponoć się nie sprzedawało), by stwierdzić, że to był błąd biznesowy i zrobić znowu Mercedes - Maybach. Dziwni ludzie tam ( ͡°͜ʖ͡°)
@wroclawowy: Tamtejszy Maybach to była zupełnie oddzielna marka, która korzystała z niektórych technologii Mercedesa, a dzisiejszy Maybach to tylko poziom wyposażenia w Mercedesach, coś jak Intiale Paris w Renault. Niewykluczone, że Daimler z czasem ponownie wydzieli całkowicie markę Maybach i znowu będziemy mieli samochody z podwójnym M na grillu.
@Dziekan5: Mylisz się. AMG było kiedyś zupełnie niezależną firmą, ale Daimler ją kupił, z tym że do dziś AMG ma bardzo dużą niezależność i może projektować i sprzedawać własne jednostki napędowe. Takie samochody jak SLS, czy AMG GT to właśnie efekty prac AMG od zera. Nazwa Mercedes-AMG tym bardziej podkreśla niezależność marki. Maybach to tylko wersja i nic więcej, nie projektuje własnych silników, nie ma swojej oddzielnej siedziby i nie tworzy
Komentarze (218)
najlepsze
niby dlaczego tak jak Tico?
Przecież ten mercedes jak i rr są adresowane raczej do tej samej grupy odbiorców, również są to limuzyny. Choć masz rację jeśli chodzi o prestiż... rr bije na głowę tego mercedesa.
Niewykluczone, że Daimler z czasem ponownie wydzieli całkowicie markę Maybach i znowu będziemy mieli samochody z podwójnym M na grillu.
Maybach to tylko wersja i nic więcej, nie projektuje własnych silników, nie ma swojej oddzielnej siedziby i nie tworzy