Pracownik sieci RTV/AGD - AMA
Witajcie drogie wykopki ! W związku z pojawieniem się znaleziska na głównej TU o nieuczciwych zagraniach sklepów RTV/AGD postanowiłem stworzyć AMA. Sam jestem pracownikiem jednej z dużych sieci a jako że zaczął się okres świąteczny być może moje odpowiedzi pomogą wam ustrzec się przed zbytnią...
Bazooka z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 669
Komentarze (608)
najlepsze
1.Bierzesz tv który jest przeceniony bo np. ekran porysowany .
2.Do tego bierzesz gwarancje od uszkodzeń mechanicznych i tuż po zakupie zgłaszasz do ubezpieczyciela.
3. Czekasz...
5.Zazwyczaj wymienią ci na nowy
7.PROFIT
1. Jak unikać pułapek w tzw. "przedłużonych gwarancjach" (które jak wiemy są ubezpieczeniami z masą wyłączeń) - żeby jednak skorzystać z nich po upływie normalnej gwarancji ?
2. Jest jakieś magiczne słowo-klucz, które użyte w rozmowie z doradcą pozwoli uzyskać rzetelną informację o obecnie dobrym sprzęcie - zamiast wciskania tego co zalega i ma być sprzedane...?
1. Czytać przed podpisaniem. Szczerze nic innego ci nie doradzę , PG to czysta kasa dla sklepu i ubezpieczyciela więc zawsze będą starali się wyjść na tym lepiej niż klient.
2. Tak naprawdę to nie. Sprzedawcy mają narzucone plany które mają wykonać. Oni wręcz muszą oferować ci produkty które narzuca 'góra'. Najlepiej jak przed odwiedzeniem takiego sklepu poczytamy sobie na internecie o nowościach i topowych modelach .
Możesz ewentualnie być
Jaaka najdrozsza rzecz wam ukradli? Kazdy pracujacy w handlu spotkal sie
z jakims mega cwaniakiem,jaki byl twoj i co zrobil?
Cwaniaków zdarza się wielu , głównie pan pijak + pan żul i jeden na drugiego chce coś na raty wziąć...
@dryndol: Odpowiadaj jak się ciebie pytają , ja się nie obraże ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Pracujesz w tej nie dla idiotów i pokrewnych czy którejś z mniejszych?
2. Na jakim dziale pracujesz?
3. Dlaczego wchodząc do Ekspertów mam zawsze wrażenie, że, że pracownicy unikają klientów, a wręcz przed nimi uciekają, a nawet zbywają jak się już uda z nimi porozmawiać.
4. Co robicie jeśli w gazetce jest błąd, a na sklepie macie towar w wyższej cenie?
5. Jak w takich sklepach wyglądają marże na
1. Jedna z większych
2. Nie ma podziału , sprzedaje wszystko.
3. Najpewniej byłeś już u nich X razy , pytałeś o wiele rzeczy ale nic nie kupiłeś no to wyrobili sobie o tobie opinie że przyszedł tylko popatrzeć i mają cię po prostu w dupie. Takie są smutne realia - jeśli nie kupujesz to jesteś dla sprzedawcy nic niewart .
4. Odpowiednia informacja zazwyczaj jest wydrukowana i umieszczona obok
Np. teraz jest już zapóźno na kupowanie prezentów świątecznych .
Zapytasz pewnie : Dlaczego ?
A no dlatego że teraz jest festiwal wciskania wszystkiego co się nie sprzedaje i zalega na sklepie + ceny produktów od 1 grudnia poleciały w górę nawet o 100% a ludzie i tak widzą przekreśloną cenę i myślą że trafił im się deal życia...
Też praktykujecie takie januszostwo? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zastawia mnie czy zdarzyło Ci się wcisnąć coś klientowi, tylko po to by owe plany zrealizować.
Jak u Was wygląda doradztwo co do produktu, w NeoNecie, mocno trzymaliśmy się SOKu (system obsługi klienta), który muszę przyznać był dobrą
Wciskanie klientom aby wyrobić plan to norma.
N
ajwięcej ok. 2600 ale to był baaardzo dobry miesiąc.
Czy mam dość tej pracy ? Tak i to bardzo , wydaje mi się że to moje ostatnie święta w tej sieci. Mam już dość patologii panującej w kierownictwie
1. Dokąd nocą tupta jeż?
2. Na ile dni przed świętami robicie podwyżki cen?
3. Co ma najmniejszą marżę?
2. Od 1 Grudnia zaczyna się szał podnoszenia cen.
3. Telefony komórkowe.
Jaką lodówkę do 1500zł polecacie, Samsung jest ok?
Podobnie pytanie o płytę gazową i piekarnik do zabudowy, Amica jest ok?
Płyta gazowa czy indukcyjna?
Jaki typ klienta jest najbardziej wkurzający?
1 i 2. Najwięcej ludzi przychodzi po sprzęt Samsunga i Boscha , i jak mam być szczery mieliśmy dotychczas mało zgłoszeń reklamacyjnych na ten sprzęt.
3. Najgorszy typ klienta ? Proszę bardzo , sytuacja z wczoraj:
Pani: Dzień dobry . Interesują mnie maszynki do golenia.
Ja: Proszę bardzo , tutaj w gablocie mamy golarki . Jakiś konkretny model mamy upatrzony ?
Pani: Tak te 2. Czy mógłby mi pan je
jaki jest przekrój klientów? raczej starsi, którzy nie ufają "internetom" czy to tylko iluzja i kupują wszyscy po równo (wiadomo, że zostawią inny hajs, bo po co 18 latkowi pralka i lodówka, ale co tam).
Perełką jest babcia lat <70 która co miesiąc przychodzi kupić sobie grę na PC-ta :) Ostatnio kupiła FarCry 4 no bo : lubi czasem poszczelać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Czy macie co dzień drukowane przez kierownika zestawienia punktowe z produktem, dodatkiem i PG?
2. Nie wiem czy było - długo tam pracujesz? Bo z tego co piszesz o zakresie obowiązków to w szczególności nowi pracownicy zajmują się sprzątaniem i przyjęciami dostawy.
3. Płacę macie podstawową i stałą, czy jest to 1000zł (pseudo podstawy)+ do 1000zł premii uznaniowej przez kierownika? Tak, żeby na umowie o pracę było te 1750 zł
1.Dostajemy instrukcje co do planu jaki mamy wykonać danego dnia.
2.Lata
3. Najniższa krajowa + premie.
4. Mus to mus , czasem się zlituje i odpuszczę komuś ale mam w pracy ludzi którzy wcisnęli by własnej matce do trumny PG .