McCaffrey: Wirtualne światy, prawdziwa ekonomia
Gracze wykorzystują myślenie ekonomiczne, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Gry są pełne ekonomicznych zagadnień takich jak rzadkość, kompromisy, handel i przedsiębiorczość. Jeśli zaczniemy myśleć o grach w ten sposób, to dostrzeżemy, że wirtualne światy naśladują gospodarkę z prawdziwego świata
RPG-7 z- #
- #
- #
- #
- #
- 49
- Odpowiedz
Komentarze (49)
najlepsze
Generalnie większość gier gdzie jest możliwość zarabiania w świecie gry poprzez swoją aktywność in-game (a więc pomijam jakieś strzelanki np. i handel itemami za prawdziwą kasę na markecie) zaczyna się tak, że budzisz się w samych gaciach gdzieś na zadupiu,
Chętnie zobaczyłbym jak to wpływa na wirtualną gospodarkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
http://sjp.pwn.pl/sjp/nasladowac;2487407.html
sam tam jestem "milionerem", ale to tylko głównie temu że w początkowej fazie gry udało mi się wydropić żadkie itemy które sprzedałem za baardzo duże pieniądze.