@sekat: @Jelen_Maurycy: bo nagranie jest w 30fps( ͡°ʖ̯͡°) a tak poważnie to na nagraniach mało co robi wrażenie prędkości. Całe życie widziałem narciarzy na yt czy w tv. W tym roku pierwszy raz widziałem ich na stoku. Jak oni #!$%@?ą to głowa mała. Bałem się o nich( ͡°͜ʖ͡°). A znowu lecąc samolotem też nie ma szału bo ziemia
@JanuszProgramista: To Discovery? Serio w to wierzysz? Discovery skończyło się, kiedy zaczęli produkować przyjemne programy popularno-naukowe. To przedłużacz.
@JanuszProgramista: W systemie maglev do pociagu jest przyczepiony przedłużacz, który rozwija się ze szpuli. Na kolejnych stacjach przepinają pociąg do następnego przedłużacza. To ogólnie znany fakt. Użyj google.
@JanuszProgramista: Transrapid. Tak się nazywa ten pociąg. Rozwiązanie niemieckie, ale wdrożone dopiero w Chinach, bo nigdzie indziej się nie opłacało lub nie było środków do realizacji, lub ekonomicznego uzasadnienia takiej inwestycji.
"But the cooperation turned sour in December 2004, when Chinese engineers broke into the Transrapid maintenance room in the middle of the night and took measurements of the new train."
"Though the evidence of industrial espionage is hard to ignore, executives at Siemens and ThyssenKrupp continue to play down the incident, claiming that the Chinese still
@Comandante: Raczej mało które wnuki na świecie gdziekolwiek tego doczekają, z racji kosztów tej technologii. Już hyperloop jest bardziej prawdopodobny.
Komentarze (135)
najlepsze
@end1: Na pewno?
Product Piracy Goes High-Tech: Nabbing Know-How in China
"But the cooperation turned sour in December 2004, when Chinese engineers broke into the Transrapid maintenance room in the middle of the night and took measurements of the new train."
"Though the evidence of industrial espionage is hard to ignore, executives at Siemens and ThyssenKrupp continue to play down the incident, claiming that the Chinese still
Szkoda, że w Polsce nasze wnuki tego nie doczekają...