No dobra, ale pociągi dalej napierrdalają czołowo, pomimo wyszukanych systemów wajchowania 07:52 Wydawać by się mogło, że postęp, że komputery z windowsem, ale nie, dalej walą czołowo.
@Zapraszam_Na_Zabieg: błąd ludzki. Czołowo walą w trakcie usterki urządzeń srk i wyjazdów na sygnał zastępczy lub rozkaz pisemny. Możesz torów nie mieć, a sz podasz i pociąg pojedzie. Sz omija wszelkie systemy i w takim przypadku o błąd człowieka łatwo, szczególnie, gdy np w czasie remontów jeździ się cały czas na sz, bo inaczej się nie da. Są oczywiście procedury jazdy na sz, ale pracują tylko ludzie, którzy są omylni.
a dlaczego na przejazdach czeka się w #!$%@? czasu? czemu w stanach zamykają szlabany przejeżdża pociąg, otwierają szlabany, a w Polsce zamykamy szlabany dróżnik idzie spać, kierowcy stoją 20 min, przejeżdżający pociąg budzi dróżnika i ten otwiera rogatki
@przepraszamczytenloginjestwolny: @ boromeusz: i tutaj mamy problem do rozwiązania urzędowo. Wg. mnie trzeba wielkimi tablicami ostrzegać kierowców, że dane rogatki zamykają się 30 sekund przed pociągiem, więc jeśli chciałby je ominąć powinien wcześniej zadzwonić do ukochanych i pożegnać się.
Komentarze (16)
najlepsze
Wydawać by się mogło, że postęp, że komputery z windowsem, ale nie, dalej walą czołowo.
np
czemu w stanach zamykają szlabany przejeżdża pociąg, otwierają szlabany, a w Polsce zamykamy szlabany dróżnik idzie spać, kierowcy stoją 20 min, przejeżdżający pociąg budzi dróżnika i ten otwiera rogatki
boromeusz: i tutaj mamy problem do rozwiązania urzędowo. Wg. mnie trzeba wielkimi tablicami ostrzegać kierowców, że dane rogatki zamykają się 30 sekund przed pociągiem, więc jeśli chciałby je ominąć powinien wcześniej zadzwonić do ukochanych i pożegnać się.