20 szokujących zdań wypowiedzianych przez klientów agencji interaktywnych...
Dziś prezentujemy wam najgorsze zapytania i zdania wypowiadane przez klientów agencji interaktywnych. Dla wielu z naszych bohaterów tworzenie stron internetowych jest łatwe, miłe i przyjemne. To przecież kilka linijek kodu, kilka kliknięć i gotowe…Przecież nikt przy tym się nie napracuje? Prawda?
Franktank92 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 164
Komentarze (164)
najlepsze
- wrzuccie to na adres url
- a mamy taką domenę?
- o co ci chodzi?!
@WyczesanyCzesiek: Widać mało poznałeś w życiu głupich ludzi... albo nigdy nie zetknąłeś się z Januszem biznesu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Dziękuję za kreacje czy mogę jeszcze poprosić o URL do kampanii?
- W specyfikacji nie było o tym mowy. Musi go Pani sama stworzyć - Account Manager z Agencji Interaktywnej.
Albo
- Czy posiadają państwo stronę mobilną?
- Tak oczywiście trzeba ja tylko pobrać z Google Play.
No chyba, że ktos lubi na ostro.
-
Po kolei:
- słabo rozeznany w temacie klient ma prawo rozumieć Google Analytics jako narzędzie do identyfikacji gości na stronie
- nieznajomość specyfiki Twittera (wszechobecnych hasztagów) wcale nie jest ujmą dla zgłaszającego problem
- pytanie o stronę internetową w formacie A4 ma sens jeśli klient ma na myśli format wydruku treści strony
- chęć wysłania maila do "wszystkich w Internecie" to w gruncie
@bezczelnie:
Kojarzenie Madagaskaru wyłącznie z "bajką dla dzieci" akurat jest śmieszne.
@bezczelnie: Tu nie chodzi o pomyłkę a cel. Jakby chciał ich adresy domowe to też spoko, bo tylko nie zrozumiał, że ich nie dostanie? Sam fakt, ze ma zapędy zbierać emaile wszystkich odwiedzających jest creepy.