Lego wie jak to robić – obsługa klienta poziom ekspert
Lego kojarzy się wszystkim z klockami, znakomitą jakością, kreatywnymi rozwiązaniami i doskonałą zabawą niezależnie od wieku użytkownika. Od teraz do listy komplementów dołącza w moim wypadku – perfekcyjna obsługa klienta. Nawet najlepszym zdarzają się błędy, ale tylko najlepsi potrafią...
Allusel z- #
- #
- #
- #
- #
- 109
Komentarze (109)
najlepsze
Pamiętam z czasów podstawówki jakim ekskluzywnym towarem było LEGO (cena) natomiast skarbem był KATALOG. Potem na Święta dostałem kilka razy zestawy Żołnierze vs Piraci :D
Są strony z katalogami archiwalnymi?
Komentarz usunięty przez moderatora
Polskie COBI też nie jest gorsze. Miesiąc temu zadałem pytanie do działu reklamacji odnośnie możliwości zakupu elementów które uszkodził mój syn (nie próbowałem ściemniać że brakowało czy coś). Po tygodniu w skrzynce miałem list z wszystkimi wymienionymi klockami, oczywiście za free. Można? Można!!! Nawet w Polsce.
Buehehe, dobry żart.
To ich wina, nie dosłali nic więcej, też mi poziom. A człowiek cieszy się z trzech głupich klocków, a w firmie ktoś dostaje premię, że niskim kosztem zostawił zadowolnego przeszczęśliwego klienta który przyjdzie i kupi kolejny i kolejny zestaw.
Poziom ekspert? według mnie, w przypadku firmy LEGO, mają wyobraźnię więc możnaby wymagać więcej np. dosłać jakieś klocki i dać instrukcję, że jak zastąpi się dane
Tyle pamiętam do dzisiaj..
No i Lego też dało radę.. dostać przesyłkę z Billund za komuny to jak wygrać z rakiem
p.s. niektórzy kumple dostali prospekty z BMW, reszta chyba olała
Hello,
Me a big company. We can do big deals. Please send some many samples.
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Bardzo słabo, moim zdaniem. Serio.
Taka sytuacja to oczywistość a nie marketing level expert. Raz mi chińczyk z aliexpress odesłał za darmo szybkę na ekran bo tamta była pęknięta, to jak, robić znalezisko?
Nie nadaje się, zakop.
Wiesz jak to się robi w firmach faktycznie dbających o klienta? #truestory: kupiłem przekąskę za kilka złotych i wydawała