@marek-kalka: Audi nie zaskakuje, bo to marka znana z tego, że zawieszeń nie ogarnia. Corvette? Auta jeżdżace na wprost to już od dawna nieprawdziwy stereotyp. Zobacz na Nordschleife czasy Vipera, Corvette i Cadillaca CTS-V, można się nieźle zdziwić.
hilux to auto w pełni terenowe, wysokie zawieszenie, duży skok, miękkie stabilizatory, opony na wysokim profilu i ma 1,5 tony ładowności jak bus. Jak ktoś potrzebuje auta żeby omijać łosie na asfalcie niech sobie daruje, to auto zaprojektowane jest do ich przejeżdżania ( ͡°͜ʖ͡°)
Zdaje się że najlepiej ten test zdał VW. Nie znam się ale chyba im bardziej komfortowe i miękkie zawieszenie tym gorzej auto zachowuje się przy takim teście. No i oczywiście środek ciężkości wysoko w takiej furmance.
@budus2: nissana x-trail też nie ma w tym filmiku, naprawdę nie rozumiesz prostego przekazu ? Napiszę łopatologicznie. Z pojazdów zaprezentowanych na filmie według mnie najlepiej wypadł VW, ponieważ najmniej się przechylił, najlepiej trzymał się nawierzchni wszystkimi kołami. edit: x-trail to nie pick up.
Montaż ESP jak swego czasu w A-klasie nie rozwiąże problemu.....bo już ESP jest zamontowane ( ͡°͜ʖ͡°) może wcześniejsze i mocniejsze działanie (modyfikacja działania ESP) rozwiąże problem? Kurcze, ale że jeszcze takie coś się przytrafia producentom.
Komentarze (140)
najlepsze
Mistrz zakrętów. Nie spodziewałbym się
Jak ktoś potrzebuje auta żeby omijać łosie na asfalcie niech sobie daruje, to auto zaprojektowane jest do ich przejeżdżania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zgaduje hasło... łoś? ;)
Komentarz usunięty przez moderatora