Bo dla nich zdobycie kategorii na ciężarówkę to jak zdobycie magistra. Mam nadzieję że wprowadza zakaz wyprzedzania się przez tych debili na autostradzie. Jeden drugiego wyprzedza przez pół godziny tylko po to żeby jechać przed nim bo szybciej nie pojedzie. A potem się dziwią że normalni kierowcy się frustrują. Kto jeździ po autostradzie ten wie, że nieraz trzeba ostro hamować bo ciężarowy ni z tego ni z owego zaczyna manewr wyyppprzzzzeeedzzzaaannnniiiaaa.....
@Honolulu: Nie generalizujmy Dużo więcej miałem sytuacji kiedy kierowca ciężarówki ustępuje miejsca i generalnie ogarnia co się dzieje na drodze niż wymusza pierwszeństwo. Po prostu czasem trafi się kretyn - jak wszędzie.
@wudy: Bawi się telefonem? Jadą ~ 80 na godzinę a ten kretyn dojeżdża na 10 metrów do innej ciężarówki. W dodatku wyprzedził innego któremu też pewnie niewiele więcej zostawił. No debil.
Gościu z ciężarówki sam stwarza zagrożenie, bo nawet nie zwolnił widząc co sie dzieje przed nim. Kierowca audi pewnie nie wytrzymał nerwowo jak sie trzech kretynow wyprzedzało na odcinku 20 km. Potrafię go zrozumiec, nie raz sam jechałem szybko i przed samą maską kierowca ciężarówki rozpoczynal manewr wyprzedzania, nie biorąc pod uwagę, ze mogę nie wyhamować. Krew sie wtedy gotuje i siekiera w kieszenie sie otwiera.
@kolnay1: masz racje. Nie twierdze, ze należy zachowywać sie jak kierowca audi, ale idę o zakład, ze gdyby film zaczynał sie chwile wcześniej, zobaczylibyśmy jakimi chamami potrafią być kierowcy "tirów".
Kierowca z filmiku z materiału z powiązanych mnie załamuje. Mam w dupie że kierowcy Tirów mają terminy czasy itp. W przepisach jasno jest powiedziane że manewr wyprzedzania ma być bezpieczny i w miarę jak najszybszy. Co to w ogóle za tłumaczenie że blokady że czas i nieświadomość kierowców aut osobowych ?Ciekawe czy taki kierowca odda mi za paliwo kiedy co chwila muszę zwolnić do 90 km na godzinę i od nowa muszę
@czteropak: Prawko mam od ponad dwudziestu lat i wiem co piszę, bo to jest reguła na naszych autostradach, prędkość o 0,5 km/h wyższa od wyprzedzanego wyprzedzanego tira, a wyprzedzany nie ściągnie nogi z gazu.
Frajerstwo to akurat wlasnie wyprzedzanie ciezarowek miedzy soba. Nie popieram zachowania tego audi ale kto jezdzi po autostradach wie, ze nie ma prawie nic bardziej #!$%@? niz sytuacja gdy przez taka zawalidroge musisz hamowac ze 160 do 80 i toczyc sie za nim 5 minut.
Ktos powie "bo dla kierowcy ciezarowki te 5minut to moze na koncu byc albo nie byc w domu na weekend" - jasne, najpierw niebezpiecznie spowalnia ruch na
@xUnf: z drugiej strony, jak wprowadzimy zakaz wyprzedzania dla ciężarówek, to będą się tworzyć pociągi złożone z 20 tirów i ktoś ich będzie wyprzedzał z prędkością 110, i za nim będzie się frustrował gość, co mógłby jechać 140.
Wyprzedzanie i blokowanie lewego pasa przez Tiry powinno być karane bardzo wysokimi mandatami. Nawet nie zdają sobie sprawy jakie zagrożenie niesie taki manewr.
@coo84: Nie... wcale nie są powiązane. Czyli zaczęcie manewru wyprzedzania nie jest w żaden sposób powiązane z samym manewrem wyprzedzania. Tytan intelektu normalnie.
@Zaxx: tak to jest jak kretyn się czepia czegoś czego nie rozumie rozpoczęcie wyprzedzania i nieustąpienie pierwszeństwa nie są ze sobą powiązane, TO ZNACZY ŻE WYSTĄPIENIE JEDNEGO NIE MUSI OZNACZAĆ WYSTĄPIENIA DRUGIEGO można wyprzedzać tirem na autostradzie nie zajeżdżając nikomu drogi, a wtedy nie ma żadnego zagrożenia bo autostrady #!$%@?ą się doskonałą widocznością i po prostu trzeba poczekać aż tir skończy manewr
widzialem cale zajscie jadac do konina...dwoch litwinow jechalo w kolumnie...jeden zaczal wyprzedzac drugiego bez wlaczenia kierunkowskazu i zmusil kierowce audi do ostrego hamowania (a wcale tym audi nie #!$%@?...) nastepnie wyprzedzany litwin przyspieszyl i wyprzedzali sie tak przez jakies 5 km az w koncu wyprzedzany odpuscil i tamten zjechal....WSZYSCY #!$%@? JAK CI 40 TON W DUPE WJEDZIE....A JAK BEZ KIERUNKU TE 40 TON #!$%@?
Nie pochwalam, ale rozumiem kierowcę Audi. Przepoceńcy z ciężarówek myślą, że są jakąś uprzywilejowaną kastą i ich poruszanie się po drogach ma wyższy cel, niż innych uczestników dróg. Nie raz miałem sytuacje, gdzie na ekspresówce lub autostradzie taki baran bez ostrzeżenia zmieniał pas, co powodowało, że musiałem gwałtownie hamować i wyprzedzał na dystansie 3 km swojego kolegę po fachu jadącego 1 km/h wolniej. Mignięcie światłami lub zatrąbienie powodowało, że celowo wydłużali cały
Wiele razy doświadczyłem rozpoczęcia manewru wyprzedzania przez kierowcę ciężarówki, które zmusiło mnie do ostrego hamowania z prędkości autostradowej do 100 km/h, nawet na zakazie wyprzedzania przez ciężarówki - niestety nie miałem kamery. Jeden z kierowców ciężarówki, przyznał kumplowi, że często rozpoczyna wyprzedzanie widząc zbliżającą się osobówkę, 'tak żeby na złość zrobić'. Tiry na tory.
@TytusDeZoo: @grze gorz88: Po co te złości Grzegorzu. Sam jeżdżę osobówką dużo po trasach i nie ma tygodnia, kiedy jadę 110km/h (nawet kiedy jest ograniczenie 140, 120 czy 100 to zwykle mam 110km/h) i wbijam na lewy pas już 100 metrów wcześniej i nagle tir zaczyna wyprzedzać drugiego. To już czyste #!$%@?ństwo, bo poczekałby te 5 sekund i byłoby po manewrze to przez takiego muszę zwolnić do 90km/h i się toczyć
Ale raczysko w powiązanych. Usprawiedliwianie pięciominutowego wyprzedzania faktem,. że zrobi dziennie trzy kilometry więcej, co go oczywiście w jakiś niesamowity sposób za każdym razem urządzi. Wielki kierowca tira jak jedzie 1km/h więcej to musi wyprzedzać ( jak sam mówi kilkukrotnie nawet jak się za pierwszym razem nie uda), a już kierowca osobówki co jedzie 50km/h więcej musi się wlec za takim gamoniem i cytuję '' niech sobie jedzie w swojej nieświadomości dalej'',
Gościu z kamerą nagrywa akcję pół godziny po głównym wątku. Prawdopodobnie gościu w tirze przez pół h robił manewr wyprzedzania na autostradzie i blokował lewy pas. Nie wiem jak wy ale takie wyprzedzanie wku.. kierowców osobówki. Się nie dziwie panu w audi jak pewnie próbował przez x czasu wyprzedzić 3 debili w TIRACH. Jestem za wprowadzeniem zakazów wyprzedzania dla TIRÓW na autostradzie. I mam pytanie do nagrywającego pana :ile osob zgineło w
Ale mnie krew zalewa nie dość że wieśniaki w ciężarówkach specjalnie na kontroli ustawiają sobie o parę km/h więcej na ogranicznikach prędkości żeby mogli wyprzedzać inne normalnie jadące ciężarówki blokując przy tym całą drogę do jeszcze śmiecie mają pretensję o to że zajeżdżają innym szybciej jadącym drogę.
W każdej dłuższej trasie nie można nastawić nawet na sztywno tempomatu bo zasrane ciężarówki muszą się wyprzedzać żeby oszczędzić 0,0000000001sek w trasie.
Bo kierowców ciężarówek trzeba uczyć, nie w ten sposób ale trzeba. To co #!$%@?ą na drogach woła o pomstę do nieba, de facto to oni stwarzają największe zagrożenie.
Każdy kto jeździ po autostradach osobówką wie jakie zagrożenie często powodują kierowcy samochodów ciężarowych. Jedziesz lewym pasem i nagle jeden ciężarowy zaczyna wyprzedzać drugiego ile trwa taki manewr przy różnicy prędkości 2km/h każdy wie. Dodatkowo znowu musisz nabrać prędkości więc spalanie wzrasta. Kilka razy zdarzyło mi się rownież, że na 3 pasach ciężarówki urządziły sobie "wyścigi"... tragedia.
Kilka faktów i wniosków: 1. Pan Tirowiec wyprzedza, bo wychodzi mu to z rachunku ekonomicznego (9 minut szybciej, 16 km więcej, weekend w domu, przerwa na lepszej stacji itepe). 2. Pan Tirowiec ww potrzeby uznaje za rzecz logiczną, uważając że inne osoby powinny je zrozumieć. 3. Pan Tirowiec jest więc istotą empatyczną, skoro spoglądają na rzeczywistość z większej perspektywy. 4. Osobówka musiała hamować, bo Pan Tirowiec wyprzedzał, a hamowanie to zmiana pieniędzy
Komentarze (186)
najlepsze
@tomaszpc: ja podobnie, niejednokrotnie kierowcy ciężarówek mi np. sygnalizowali kierunkowskazami że jest czysto i mogę ich wyprzedzać
W dodatku wyprzedził innego któremu też pewnie niewiele więcej zostawił. No debil.
Ktos powie "bo dla kierowcy ciezarowki te 5minut to moze na koncu byc albo nie byc w domu na weekend" - jasne, najpierw niebezpiecznie spowalnia ruch na
@czteropak: Nadal będzie musiał
@stron1: nie wygląda to na gwałtowne hamowanie.
@coo84: Nie... wcale nie są powiązane. Czyli zaczęcie manewru wyprzedzania nie jest w żaden sposób powiązane z samym manewrem wyprzedzania. Tytan intelektu normalnie.
rozpoczęcie wyprzedzania i nieustąpienie pierwszeństwa nie są ze sobą powiązane, TO ZNACZY ŻE WYSTĄPIENIE JEDNEGO NIE MUSI OZNACZAĆ WYSTĄPIENIA DRUGIEGO
można wyprzedzać tirem na autostradzie nie zajeżdżając nikomu drogi, a wtedy nie ma żadnego zagrożenia bo autostrady #!$%@?ą się doskonałą widocznością i po prostu trzeba poczekać aż tir skończy manewr
Niech jedzie się wytłumaczyć że to nie jego głos ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
@TytusDeZoo: W tym wypadku to raczej "Tirmani do psychuszek"
Wielki kierowca tira jak jedzie 1km/h więcej to musi wyprzedzać ( jak sam mówi kilkukrotnie nawet jak się za pierwszym razem nie uda), a już kierowca osobówki co jedzie 50km/h więcej musi się wlec za takim gamoniem i cytuję '' niech sobie jedzie w swojej nieświadomości dalej'',
W każdej dłuższej trasie nie można nastawić nawet na sztywno tempomatu bo zasrane ciężarówki muszą się wyprzedzać żeby oszczędzić 0,0000000001sek w trasie.
Bo kierowców ciężarówek trzeba uczyć, nie w ten sposób ale trzeba. To co #!$%@?ą na drogach woła o pomstę do nieba, de facto to oni stwarzają największe zagrożenie.
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Pan Tirowiec wyprzedza, bo wychodzi mu to z rachunku ekonomicznego (9 minut szybciej, 16 km więcej, weekend w domu, przerwa na lepszej stacji itepe).
2. Pan Tirowiec ww potrzeby uznaje za rzecz logiczną, uważając że inne osoby powinny je zrozumieć.
3. Pan Tirowiec jest więc istotą empatyczną, skoro spoglądają na rzeczywistość z większej perspektywy.
4. Osobówka musiała hamować, bo Pan Tirowiec wyprzedzał, a hamowanie to zmiana pieniędzy