Żeby nie te autostrady to by wielu miejsc pracy nie było, wszak nikt towaru drogami gminnymi wozić nie będzie. Aberracja ministra jest pochodną głupot wygadywanych przez prezesa.
cytowany tekstDodał, że priorytetem rządu jest budowa ciągów komunikacyjnych północ-południe, bowiem autostrady wschód-zachód (A2 i A4) odpowiadały interesom naszych sąsiadów, a nie Polski.
Przecież to są ludzie #!$%@?ęci. Co oni w tych głowach mają? Niedługo nic w tym kraju nie będzie potrzebne. Tylko kościoły i miesięcznice zostaną, bo tak PiS chce. Mam nadzieję, że ten pseudorząd nie wytrzyma do 2020 roku... Co dzień coś nowego. Bareja nie miał takich pomysłów w swoich filmach, co ci idioci.
@SurowyOjciec: trzeba jednak przyznac ze w gimnazjum jednak dzieci nie potrafia czytac ze zrozumieniem, za to potrafia tagowac swoje posty kretynskimi tagami ( ͡°͜ʖ͡°)
Minister powinien codziennie poświęcać dwie godziny na odbieranie tel od obywateli. Rozmów nagrywanych i miałby obowiązek odbierać. Myślę że wtedy by się zastanowił dwa razy jeden z drugim nim by coś takiego palną.
Numerację wieku zapisujemy cyframi rzymskimi.Nie ma na klawiaturze?Może to dlatego,że rzymianie jako cyfr używali liter. Autostrady nie były Polakom potrzebne,koniec kropka.Ktokolwiek kto ma dobrą pamięć lub zna dane z lat 90' wie,że w Polsce największym problemem w komunikacji dotyczącym większości obywateli było (i jest w dużej mierze nadal) sprawne przemieszczanie się między aglomeracjami (ani infrastruktura kolejowa ani infrastruktura drogowa na to nie pozwalały). Przy rosnącym stopniu usamodzielnienia podróżujących (zmotoryzowanie - kto pamięta
W Polsce mieszkalem w woj wschodnim w miescie oddalonym od trasy terespolskiej. I keiedys dawno temu cos sie porobilo z mostem na Wisle i caly ruch na Moskwe wyladowal u mnie jakies 300 m od mojego domu. To byl horror sznurek ciezarowek. I modle sie aby to juz nie wrocilo ale toczylo sie autostradami.
"Spójrzmy choćby na drogi budowane z pieniędzy unijnych. W interesie naszych zachodnich sąsiadów zawsze był równoleżnikowy rozwój sieci komunikacyjnej w naszym kraju, by niemiecki kapitał mógł jak najlepiej penetrować nasz rynek. Gospodarka niemiecka jest uzależniona od eksportu, więc dla niej ważne jest, by wszystkie rynki położone na Wschodzie jak najlepiej chłonęły jej produkty, a podwykonawcy ze Wschodu dostarczali swoje usługi składające się na ich wysokomarżowe produkty eksportowe. Problem
Problem w tym, że dla nas korzystniejsze byłoby zapewne południkowe ułożenie głównych szlaków, bo dawałoby to nam szanse na kumulację i pracę polskiego kapitału."
@LDevil: No i na potwierdzenie tej tezy pada tylko i wyłącznie argument historyczny. Żadnej profesjonalnej analizy ekonimicznej zgodnej ze współcześnie stosowaną metodologią. Zamiast tego takie oto wodolejstwo:
W jaki sposób drogi biegnące z północy na południe pomogłyby nam się rozwijać?
Pamiętajmy, że dawniej główne szlaki handlowe pomiędzy
Jak Bartkowiak w swoim wykładzie mówi takie rzeczy to dostaje mnóstwo plusów i jest wychwalany pod niebiosa. Jak to samo powiedział minister z PiS to zbiera minusy i jest wyzywany od najgorszych. Tak działa wykop peel.
Komentarze (160)
najlepsze
#pisowskalogika
Autostrady nie były Polakom potrzebne,koniec kropka.Ktokolwiek kto ma dobrą pamięć lub zna dane z lat 90' wie,że w Polsce największym problemem w komunikacji dotyczącym większości obywateli było (i jest w dużej mierze nadal) sprawne przemieszczanie się między aglomeracjami (ani infrastruktura kolejowa ani infrastruktura drogowa na to nie pozwalały).
Przy rosnącym stopniu usamodzielnienia podróżujących (zmotoryzowanie - kto pamięta
@smisnykolo: Ile razy więcej?
Komentarz usunięty przez moderatora
"Spójrzmy choćby na drogi budowane z pieniędzy unijnych. W interesie naszych zachodnich sąsiadów zawsze był równoleżnikowy rozwój sieci komunikacyjnej w naszym kraju, by niemiecki kapitał mógł jak najlepiej penetrować nasz rynek. Gospodarka niemiecka jest uzależniona od eksportu, więc dla niej ważne jest, by wszystkie rynki położone na Wschodzie jak najlepiej chłonęły jej produkty, a podwykonawcy ze Wschodu dostarczali swoje usługi składające się na ich wysokomarżowe produkty eksportowe. Problem
@LDevil: No i na potwierdzenie tej tezy pada tylko i wyłącznie argument historyczny. Żadnej profesjonalnej analizy ekonimicznej zgodnej ze współcześnie stosowaną metodologią. Zamiast tego takie oto wodolejstwo: