Jak nie powinna wyglądać obsługa klienta na przykładzie buców z K4Sport
Epitety, wyzwiska, w końcu zastraszanie i usuwanie komentarzy - tak spece od 'customer service' reagują na opinie o swoim podejściu do klienta w sklepie internetowym K4Sport. Ku przestrodze.
korniq z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 90
- Odpowiedz
Komentarze (90)
najlepsze
Kto zakładał tę firmę? Dresiarze?...
Skąd ta moda na korpo-hejt? Jeśli jesteś ogarnięty i masz umiejętności to praca w korpo daje dużo profitów: doświadczenie, kontakty, hajs na poziomie. Mam wrażenie, że autor tych słów jest zwykłym tumanem i próbuje zabłysnąć
@HolyCrab kompleksy i buldupy, bo sami pracują u Janusza biznesu za 1800 PLN netto bez umowy.
- ciotka (╯︵╰,) weź tam napisz coś miłego bo mnie tu "oczerniają"!
W miniaturce widok strony kontaktowej aktualnego sklepu http://k4sport.pl/ - tak tak, to dział kontakt, Pan Dominik dodaje opinię o swoim sklepie, i jest w trakcie dodawania, to nie jest fotomontaż ( ͡° ͜ʖ ͡°)