Jak nie powinna wyglądać obsługa klienta na przykładzie buców z K4Sport
Epitety, wyzwiska, w końcu zastraszanie i usuwanie komentarzy - tak spece od 'customer service' reagują na opinie o swoim podejściu do klienta w sklepie internetowym K4Sport. Ku przestrodze.
korniq z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 90
Komentarze (90)
najlepsze
Jeżeli już w ogóle dzwonił bym do sklepu żeby zawracać komuś dupę o sanki i trafił bym na takiego idiotę to za 30 sekund dzwonił bym do innego sklepu zamiast tracić czas i nerwy.
Niektorzy jednak widzę są życiowymi masochistami
To tak jakby poszedł do sklepu spożywczego o 21 i się awanturował, że nie ma świeżych bułek, a przecież sklep jest czynny do 22.
jeden drugiego wart, ale tego drugiego bardziej rozumiem jesli kazdy takie pytania zadawalby
@imdb: W twoim idealnym świecie zostałbyś kilka razy dziennie zjechany przez ludzi, do których masz jakiś interes.