Czołem Wykopki!
W odniesieniu do poprzedniego wykopaliska:
Kupiłeś drogą kartę graficzną? Sklep zbankrutował? Właśnie straciłeś gwarancję:)
Europejski Rzecznik - nie pomógł, MSI USA - nie odpisało, byłem pod siedzibą sklepu - pusto.
Zrobiłem temat na
reddit.com/r/pcmasterrace
I tak czas leciał... a ja trochę zacząłem tracić nadzieję...
Jednak dzisiaj wszystko się zmieniło, ale o tym po kolei ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Parę dni wcześniej odezwał się do mnie PR Manager z Nvidia
(Mimo że NVIDIA nie była stroną w tym sporze) z informacją, że jeżeli będzie istniała możliwość to pomoże.
Odezwałem się na e-maila i dzisiaj przyjechała do mnie paczka.
A w środku!
Po otwarciu pudełka przywitała mnie wiadomość (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Pod wiadomością znalazłem to!!!
GTX 1060 <3
Bardzo się ucieszyłem, od razu złapałem za telefon by zadzwonić do Nvidia i podziękować za pomoc, dobro i chęci.
Tak samo chciałbym podziękować Wam drodzy Wykopowicze, za całe wsparcie jakie mi udzieliliście. Za pomocne komentarze i te trochę mniej ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°), za udział w dyskusji, plusowanie tematu i za to że byliście.
Ja jako użytkownik jestem zadowolony bo nareszcie mam sprawną kartę graficzną.
Minecraft na full, nadchodzę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarze (251)
najlepsze
@sowa997 Dzięki że napisałeś jak to się skończyło, codziennie zaglądałem na Wykop czekając jak się Twoja sprawa potoczy. 1060 miażdży suty! Gratulacje! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A jakby się Nvidia dowiedziała, co przedstawiciel Gamma PR tu odjebuje tak by się to
MSI ma obowiązek wykonać gwarancję, tak to zostawisz?
1. Gdyby Pan z nvidia wymusił na dystrybucji/producencie przyjęcie karty na reklamacje , to było by Ok . A tak dowiadujemy się ze użytkownik miał farta bo karta w Nvidii leżała i zalegała wiec mu wysłali . Prawda jest taka ze Tak powinna się kończyć każda taka akcja z upadającym sklepem a nie tylko ta nagłośniona i to nawet ta z
Super :). Ja też sobie serwis nVidii bardzo chwalę i zawsze będę go dawał jako przykład świetnej obsługi.
Kiedyś na mirko wstawiłem posta - kupiłem ich tablet Shield z gwarancją. Pewnego dnia, przy wychodzeniu z domu tak go głupio chwyciłem, że upadł na bruk i poszło szkiełko od aparatu. Czytając papierki już wiedziałem, że trzeba będzie zapłacić.
Odezwałem się do serwisu z pytaniem, co teraz - nawet sam zaproponowałem pokrycie kosztów
Jeśli kolejnemu użytkownikowi zepsuje