Stworzenie gry mobilnej, która zarabia. Wywiad z twórcami gry Blocky Farm.
50 minut mięsa o tym, jak zrobić grę mobilną, która zarabia. Wywiad z @sortris i jego wspólnikiem. Dowiecie się również o planie finansowania takiego projektu, wykorzystanych technologiach i innych ciekawostkach. Oprócz słuchania podcastu, można również przeczytać skróconą wersję tekstową.
JavaDevMatt z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 36
- Odpowiedz
Komentarze (36)
najlepsze
- Wersja do słuchania na YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=U1JQ6cawtSU
- Wersja do pobrania bezpośrednio na dysk lub słuchanie z SoundClodud:
http://www.retrospektywa.com/5
- Skrócona wersja tekstowa do poczytania:
http://www.javadevmatt.pl/stworzenie-gry-mobilnej-ktora-zarabia/
Przypominam, że podcast można pobrać z wszelakich apek do słuchania podcastów i słuchać w drodze do pracy (jest w katalogu iTunes).
Jedne i drugie pytanie należy kierować do @sortris
EDIT: nie chodzi tylko o samo wydanie gry (bo do tego ich pomoc nie jest Ci potrzebna), ale
@sortris: aaa... o to chodzi :D . No to już wszystko jasne :) .
Entertain them so they will pay."
Founder Klei Entertainment Jamie Cheng
I tyle. Jeszcze od siebie dodam, że jeśli gra nie ma paywalla i pozwala na zadowalające granie bez płacenia, to tym bardziej osiagnie sukces, również finansowy.
1. Stworz gre
2. Zarabiaj
3. ..
4. PROFIT
Panom z Blocky Farm gratuluję sukcesu, zasługują jak mało kto. Odwalili kawał dobrej roboty!