Absolutnie nie bronię firmy, ale tak po prostu jest, zdarzyło mi się kilka razy. Ja już nawet nie używam słowa "gwarancja" tylko zawsze "korzystając z prawa rękojmi żądam zwrotu pieniędzy", ale to tylko działa jeśli masz paragon (biorąc fakturę na firmę tracisz prawa konsumenta).
Twoja sytuacja akurat nie jest tak wyjątkowa, bo można przypuszczać, że kupiłeś używkę bez rachunku i teraz płaczesz na współczującym forum, opierając się tylko na "słowie honoru" napisanym
Co to zmienia? Gwarancja na 2018 przestaje obowiązywać? Jeśli plomby (jeśli są) są nienaruszone, a sam dysk nie posiada widocznych śladów uszkodzeń czy majstrowania przy nim, to czemu miałby w magiczny sposób utracić gwarancję przez odsprzedaż?
W nawiązaniu do wpisu w serwisie Wykop.pl, dotyczącego procedury zgłaszania reklamacji dla produktów ADATA, pochodzących z polskiej dystrybucji pragniemy przypomnieć, że reklamacje w Polsce, podobnie jak wielu innych producentów, realizujemy głównie za pośrednictwem sprzedawców.
W opisywanym przypadku, jeszcze przed opublikowaniem wpisu w serwisie Wykop.pl, prowadziliśmy z klientem dialog, który miał na celu pomoc w sytuacji, związanej z wyborem przez Klienta wysyłki na Tajwan zamiast reklamacji u sprzedawcy.
pragniemy przypomnieć, że reklamacje w Polsce, podobnie jak wielu innych producentów, realizujemy głównie za pośrednictwem sprzedawców.
@RexRX: Kocham to unikanie odpowiedzialności. Ilekroć pójdziesz do sklepu reklamować towar producenta - pracownik z automatu wypisuje wniosek na podstawie gwarancji, nawet nie zapyta czy jestem zainteresowany rękojmią, zdarzyło się, że był zaskoczony, że chcę z takich praw skorzystać lub wręcz namawiał, żeby tego nie robić.
Tu mamy przykład producenta, który przez kilkanaście dni nie
@rafalwysocki: jeszcze i Ryska Petru tu wepchnij może. Zareklamowałem półrocznego iPhona, po tygodniu dostałem nowy z przeprosinami za zaistniała sytuacje.
Nie wiem czy tylko mi to rzuciło się w oczy ale po samym ominięciu formułki per pan już widać że z profesjonalizmem mało wspólnego ma ktoś z kim pisałeś, nie chodzi o jakieś wyłechtane ego a o zwykłą kulturę i jednak napisanie Witaj Radek jest słabe. "Witaj" wg etykiety jest niekulturalne w takim kontekście oraz mówienie po imieniu. Ale to już uroki załatwiania spraw przez internet, w naziemnym sklepie sytuacja wyglądałaby już
Tak na przyszłość - warto zasięgnąć opinii "nerdów" na forach poświęconych sprzętom komputerowym. O ile się orientuję, to zdecydowana większość na np. nhl.pl czy innym pclab.pl odradza zakup produktów firmy ADATA ( ͡°͜ʖ͡°)
@spluczka: Ja mam kilka ich produktów i jak do tej pory nie było z nimi żadnych problemów. Trzeba pamiętać, że im coś jest popularniejsze, tym większa jest liczba osób, u których pojawiły się problemy.
To jest globalne podejście ADATA czy po prostu między Odrą a Bugiem każda firma ma podejście do klienta jak w jakimś bantustanie, a w przypadku problemów klient kończy jak Cooper w Eurotripie? ( ͡°ʖ̯͡°)
Komentarze (398)
najlepsze
Twoja sytuacja akurat nie jest tak wyjątkowa, bo można przypuszczać, że kupiłeś używkę bez rachunku i teraz płaczesz na współczującym forum, opierając się tylko na "słowie honoru" napisanym
Co to zmienia? Gwarancja na 2018 przestaje obowiązywać? Jeśli plomby (jeśli są) są nienaruszone, a sam dysk nie posiada widocznych śladów uszkodzeń czy majstrowania przy nim, to czemu miałby w magiczny sposób utracić gwarancję przez odsprzedaż?
W nawiązaniu do wpisu w serwisie Wykop.pl, dotyczącego procedury zgłaszania reklamacji dla produktów ADATA, pochodzących z polskiej dystrybucji pragniemy przypomnieć, że reklamacje w Polsce, podobnie jak wielu innych producentów, realizujemy głównie za pośrednictwem sprzedawców.
W opisywanym przypadku, jeszcze przed opublikowaniem wpisu w serwisie Wykop.pl, prowadziliśmy z klientem dialog, który miał na celu pomoc w sytuacji, związanej z wyborem przez Klienta wysyłki na Tajwan zamiast reklamacji u sprzedawcy.
@RexRX: Kocham to unikanie odpowiedzialności. Ilekroć pójdziesz do sklepu reklamować towar producenta - pracownik z automatu wypisuje wniosek na podstawie gwarancji, nawet nie zapyta czy jestem zainteresowany rękojmią, zdarzyło się, że był zaskoczony, że chcę z takich praw skorzystać lub wręcz namawiał, żeby tego nie robić.
Tu mamy przykład producenta, który przez kilkanaście dni nie
@sxill: Zależy w jakiej cenie. Jak do 350zł to goodram iridium pro 240gb.
@sxill: GOODRAM IRIDIUM PRO
MLC
5 lat gwary szybko realizowanej
Cena w porządku
Wydajność jak konkurencja
Nic tylko brać.
"Witaj" wg etykiety jest niekulturalne w takim kontekście oraz mówienie po imieniu.
Ale to już uroki załatwiania spraw przez internet, w naziemnym sklepie sytuacja wyglądałaby już