OSTRZEGAM! Tak mnie Volkswagen przerobił na aferze dieselgate.
Tak, wiem, auto w tedeiku. Nigdy w życiu nie kupię więcej nic z tego koncernu. Silnik 2.0TDI 143CR CFF przed i po akcji serwisowej dieselgate. Więcej w pierwszym komentarzu. (sorry za link do FB)
alemniewkuwili z- #
- #
- #
- #
- #
- 153
Komentarze (153)
najlepsze
@Pinek7: taaa... a teraz byś u Moshe gnój przerzucał.
Kury mie sie przestały nieść jak taki jeden szaloł po drodze.
A poza tym to skąd miał pieniążki na takie nowe ałto?
Komentarz usunięty przez moderatora
Sama temperatura ma ogromny wpływ na wykres, nie mówiąc nic o stanie filtrów, wtrysków itd. itp... Uważam, że zbyt pochopnie próbujesz kręcić aferę. Na pewno mapa się różni kątem wtrysku, czy innymi parametrami, które mają wpływ na spalanie, ale w jakiś sposób normy trzeba utrzymać i tego można było się spodziewać, bo jak inaczej to uzyskać samym softem?
Jeżeli nie to kto normalny na takie coś jedzie ? przecież wiadomo że to pogorszy osiągi.