Zniszczony towar, połamane opakowania, duże straty. Klienci firm...
Na portalach społecznościowych co rusz pojawiają się wpisy, a czasem zdjęcia i filmy, pokazujące w jaki sposób kurierzy traktują przesyłki. - Co miesiąc jesteśmy kilkaset złotych do tyłu, bo dostarczony towar był zepsuty - mówi właściciel sklepu.
Zdejm_Kapelusz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 134
Komentarze (134)
najlepsze
Może to ma znaczenie, ale akurat w mojej okolicy rotacja kurierów jest bardzo mała, w zasadzie od 3-4 lat dowożą mi paczki ci sami
warto pamiętać przy wysyłaniu "jak najtaniej"
- Panie, co to jest?
- Paczka
- Ale ona jest zniszczona!
- No taka przyszła, co mam zrobić?
- Paaanie, ale ja nie będę mógł tego sprzedać!
- No to już Pańska strata, ja paczkę dostarczyłem. Przecież jej nie zniszczyłem, taka była.