Bohater biały, żona biała, dzieci białe, rodzina heteroseksualna, szefostwo białe, jedyna czarna osoba to kobieta z działu HR, wszystko prorodzinne, promęskie... życiowe, kurde, ostro pojechali ( ͡°͜ʖ͡°) .
@simperium: Zwłaszcza że cała burza zaczęła się od dokumentu, w którym było napisane że ta „toksyczność” jest najmocniejsza wśród czarnoskórych mężczyzn,
@amarillos: Niech zrobią reklamę jak zwalniają wszystkich odpowiedzialnych za zrobienie poprzedniej, wtedy się "znów" przekonam do produktów ich firmy.
A i niech się zajmą dbaniem o bycie firmą dla wszystkich, a nie miejscem dla lewicowych rewolucjonistów, którzy w dziale marketingu promują swoją wizje problemów społecznych a w drugiej kolejności TOWAR.
Swoją droga, ciekawe co oni teraz powiedzą tym amebom umysłowym, którym puszczali oczko poprzednią reklamą? Z pewnością będą niezadowoleni obecną.
@Metzger3: "co oni teraz powiedzą tym amebom umysłowym, którym puszczali oczko poprzednią reklamą?" W tej nowej reklamie facet wychodzi spod rozkazów faceta-wojownika aby pracować pod rozkazami kobiety-prezeski. Oczko nadal puszczone, tym razem delikatniej.
Gillette? To ta banda mizoandrycznych propagandystów z Ameryki, którzy nienawidzą mężczyzn, ale kochają ich pieniądze? A cóż oni mogą mi jeszcze mieć ciekawego do powiedzenia?
Zakop, kogo obchodzi ich reklama, ja się już przerzuciłem na BIC-a. Polecam, maszynki mają równie dobre, a nie są seksistami.
@xniorvox: pełna zgoda. Kiedyś spróbowałem ich czarnych jednorazówek. Pierwsze golenie nie oznacza zakwiawionej twarzy, jakość montażu końcówek bez zarzutu i ich pomarańczowa pianka bardzo przyjemna. Gillette zostawiam innym.
@kar-tofel: Ich hasło reklamowe też mocno odbiega od poziomu, "Every Hero Sweats. Some Never Show It" :D Przecież to jest śmieszne, nie mogli chyba wymyśleć nic mądrzejszego. Każdy bohater się poci, no mistrzostwo reklamy haha
Komentarze (167)
najlepsze
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
A i niech się zajmą dbaniem o bycie firmą dla wszystkich, a nie miejscem dla lewicowych rewolucjonistów, którzy w dziale marketingu promują swoją wizje problemów społecznych a w drugiej kolejności TOWAR.
Swoją droga, ciekawe co oni teraz powiedzą tym amebom umysłowym, którym puszczali oczko poprzednią reklamą? Z pewnością będą niezadowoleni obecną.
Potrzebne
W tej nowej reklamie facet wychodzi spod rozkazów faceta-wojownika aby pracować pod rozkazami kobiety-prezeski.
Oczko nadal puszczone, tym razem delikatniej.
Komentarz usunięty przez moderatora
Zakop, kogo obchodzi ich reklama, ja się już przerzuciłem na BIC-a. Polecam, maszynki mają równie dobre, a nie są seksistami.
Komentarz usunięty przez moderatora