Nowa reklama Edeki szkaluje mężczyzn
Niemiecka sieć marketów w najnowszym spocie z okazji "Dnia Matki" pokazała mężczyzn, a dokładnie ojca jaki typowego nieudacznika. Klienci zapowiadają bojkot i odpowiedzi video na spot „Danke Mama, dass ...“
rybak_fischermann z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 103
- Odpowiedz
Komentarze (103)
najlepsze
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Dlatego cała reklama ma chamski wydźwięk - wszyscy tatusiowie to nieudacznicy a wszystkie mamusie są super zaradne.
Idealna reklama skierowana do kobiet dla których urodzenia dziecka było szczytem ich marzeń i ambicji więc teraz uważają się za najmądrzejsze i najinteligentniejsze ¯\_(ツ)_/¯
@Borealny: ciekawe czy wtedy by wolał, żeby mama weszła?
Pewnie chodzi o to, że mama by nie wchodziłaby jak do obory, bez pukania, jak ten nierozgarnięty i nieszanujący prywatności ojciec:)
Poważna odpowiedź. Kobiety z natury są głupsze od mężczyzn to też są podatniejsze na tego typu manipulacje, są klientami i wyborcami idealnymi.
Kupią każde gówno jeśli tylko będzie ładnie zapakowane i uwierzą w każde kłamstwo jeśli dadzą sobie wmówić że to dla ich dobra.
Są roszczeniowe i mało kiedy mają kręgosłup moralny.
Oczywiście zdarzają się wyjątki. Nie wszystkie kobiety to idiotki ale zdecydowana większość. ¯\_(ツ)_/¯
Śmiejąc się z kobiet/czarnych/mniejszości/zwierzątek ryzykuje się posądzenie o seksizm, rasizm, antysemityzm i tak dalej. Tutaj nie ryzykuje się nic, bo bo co się może stać? Bojkot tak zabolał Gillette, że nic się nie zmieniło. Po prostu mężczyźni nic z tym nie zrobią, bo gówno mogą