Kilka dni temu z wyprzedzeniem zamówiłem bukiet kwiatów na Dzień Mamy na PocztaKwiatowa.pl za ponad 130 złotych. Zamówienie od razu opłaciłem i zostało potwierdzone przez system.
Dzisiaj przez cały dzień czekałem na dostawę kwiatów dla Mamy, te niestety nie przyjechały... Poczta Kwiatowa oczywiście nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości.
Myślałem, że po prostu miałem pecha, ale wszedłem na Facebooka PocztyKwiatowej a tam dziesiątki komentarzy oburzonych klientów którzy też zamówili kwiaty dla swoich mam (poniżej screeny). Co najciekawsze, pracownicy Poczty Kwiatowej zamiast odpisywać na reklamacje... usuwają komentarze oburzonych klientów!
Proszę o pomoc w nagłośnieniu tej sprawy, żeby nikt nie naciął się przy następnych okazjach. Nie chodzi nawet o pieniądze, tylko o podejście dla klienta. Gdyby konsultanci napisali, że nie wyrabiają się z zamówieniami, to skołowałbym jakąś inną dostawę albo poprosił znajomych o pomoc... To było dla mnie bardzo ważne żeby zrobić niespodziankę Mamie, ponieważ pracuję w weekendy i nie mogłem jej wręczyć bukietu osobiście....
Komentarze (217)
najlepsze
Nawet jeśli się nie trafi w gusta to zastanie to otwarte jak będą goście lub ktoś inny dostanie to w prezencie jak będzie miał za niedługo święto
@cielak44: A jeśli po prostu matka OPa lubi kwiatki?
Jedna dotarła z 7mio godzinnym opóźnieniem a druga wcale. Obie w tym samym mieście. Na maile nie odpisują, wpisy na Facebooku kasują i blokują użytkowników. Na infolinii po godzinie czekania poczta głosowa. Wysłałem mailowo reklamację.
Komentarz usunięty przez moderatora
Drogo jak za taką amatorke w dostawie.
Kwiaty dotarły 6 godzin po czasie. Kurier raczył dwie godziny przed dostarczeniem uprzedzić o niespodziance. No i bukiet nie ten... Tylko tańszy.
Komentarz usunięty przez moderatora