Dino rośnie dwa razy szybciej niż Biedronka. Przychody mocno w górę
Sieć marketów Dino Polska w II kwartale zwiększyła sprzedaż LfL (w sklepach porównywalnych) o 16,6 proc. względem II kwartału 2018 roku. To wynik prawie dwa razy lepszy od osiągniętego przez Biedronkę. Cena akcji Dino na środowej sesji rośnie o ponad 7 proc.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- 176
Komentarze (176)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
@mecenas_z_piaseczna: Skąd takie info? Jak na moje nastawiona jest po prostu na działalność w mniejszych miejscowościach/na obrzeżach większych miast, co zresztą dość dobitnie ukazuje mapa ich sklepów
Pompowanie hype firmy której tak naprawdę nie wiemy kto ją stworzył, jest co najmniej zastanawiające. Nie wiadomo czy za powstaniem Dino stoi jedna osoba, a może grupa Żydów z Izraela. Bardzo zastanawiające, że nikt nic nie wie i nie chce powiedzieć. A może
¯\_(ツ)_/¯
Rozumiem że takie z dupy zestawienie ma stworzyć wrażenie że dino jest lepsze.