@Wyrelworelowany: Chyba żartujesz... Taki film można zrobić znacznie niższym budżetem. Sorry ale to wygląda jak klip z wakacji nakręcony gopro, dronem i telefonem.. Serio, kompletni amatorzy montują lepsze filmiki
W Gazecie Olsztyńskiej napisali, że kosztował 200 tys. zł, a nie 130. #!$%@?ąc od kosztów tego spotu, to wygląda on bardziej na promocję personalną dwóch osób, niż regionu ( ͡°͜ʖ͡°)
Ok, tylko dlaczego nie ma promocji tego, co bardzo ważne i unikalne - lokalnej kuchni? Ilekroć byłem w tamtych rejonach, to zawsze czekałem na porę posiłku aby kolejny raz zanurzyć się w doskonałych potrawach..
Jak dla mnie filmik spoko, za tą kasę, ładna uśmiechnięta pani i fajne widoczki. Z ciekawostek, które mi się nasunęły, to widzę że pokazali chyba PZL W-3RM Anakonda, a lecą już na pewno Robinsonem R44 : ]
Komentarze (317)
najlepsze
@Carlos_Irwin_Estevez: na etacie też siedź za darmo skoro Twój czas nic nie kosztuje ;)
Kurde myślę że moja ironia była dość wyraźna :)
Dobry materiał, cena przyzwoita jak na rynkowe kwoty.