Virgin Mobile zablokował klienta za długie rozmowy przez telefon -...
Kwarantanna i akcja #zostańwdomu sprzyjają intensywnemu korzystaniu z telefonów komórkowych. Jak się jednak okazuje, zbyt długie rozmowy telefoniczne mogą skończyć się blokadą numeru. Nawet jeśli użytkownik ma wykupiony pakiet „bez limitu”.
RozzPl z- #
- #
- #
- #
- #
- 151
Komentarze (151)
najlepsze
No litości, co to za tłumaczenie że operator płaci. Jak oferuje, to niech płaci albo pakuje mandżur i się zawija, jak jest tylko MVNO a nie opem z własną infrastrukturą. Wyobraźcie sobie, jakby UPC czy inna Netia blokowała ci łącze po transferze np. 50-100GB danych w miesiącu, "bo niby nolimit, a w praktyce #!$%@?"...
¯_(ツ)_/¯
"zablokowane połączenia wychodzące"
jak zapytałem czy połączenia wychodzące "no limit" de facto mają limit, to pan na supporcie zasugerował że "wszyscy operatorzy tak mają"
nie wiem czy wszyscy ale wiem że to nieprecyzyjne określenie.
Co więcej, nie dowiedziałem się konkretnie jaki jest faktyczny limit połączeń "no limit"