Jak wygląda rynek medialny we Francji? Znajduje się w rękach kilku...
Francuskie prawo ściśle określa, jaki procent akcji mediów drukowanych i cyfrowych może być w rękach jednego właściciela oraz jaki może on osiągnąć udział w rynku. Jeśli chodzi o codzienną prasę drukowaną, jeden podmiot nie może mieć więcej niż 30 proc. rynku krajowego
5bfb985e0456344842c50354b017ee00 z- #
- 132
- Odpowiedz
Komentarze (132)
najlepsze
Wy to PISowczyki działacie wybiórczo. Tak ogólnie to Niemcy i Francja są be, ale jak akurat coś Wam pasuje z ich polityki, to nie widzicie problemu się na nich wzorować.
Co nie zmienia faktu, że sama ustawa miałaby sens, ale u nas skończy się że nie media narodowe, a partyjne :/
@damianoos: No i co w tym dziwnego? To chyba normalne, że przyjmuje się dobre rozwiązania z innych państw, a złe się odrzuca. Nie trzeba być do tego pisowcem.
Więc skoro uważamy, że nasz rynek medialny jest zły, to KTO, #!$%@?, ZA TO ODPOWIADA? Kto kiedyś podjął decyzję by go sprzedawać w ten sposób?
Polska jest chyba jedynym krajem na świecie, gdzie większość mediów jest w rękach kapitału zewnętrznego.
@wodiwo: większość?