Historia o tym, jak Goodie oszukuje klientów na cashbacku
Cashbacku nie ma, sklep nic nie wie w ogóle o współpracy z Goodie, po interwencji cashback znika z oferty Goodie, a firma tłumaczy się w sposób idiotyczny.
evilonep z- #
- #
- #
- #
- #
- 109
Cashbacku nie ma, sklep nic nie wie w ogóle o współpracy z Goodie, po interwencji cashback znika z oferty Goodie, a firma tłumaczy się w sposób idiotyczny.
evilonep zChciałbym Was przestrzec przed wałkami kręconymi przez Goodie należącym do Banku Millenium.
tldr: przeszedłem z linku Goodie do sklepu, kupiłem produkty. Cashback nie został naliczony, 2 reklamacje odrzucone, bo niby nie przeszedłem z ich linku. Po kontakcie ze sklepem dowiedziałem się, że z Goodie w ogóle nie współpracują xD po czym oferta cashbacku znika z Goodie.
W dniu 3 lipca zobaczyłem w Goodie markę Embros, która ma w swojej ofercie koszulki z kolorowymi nadrukami. Jednym mogą się takie podobać, innym nie, nieważne. Mi się podobają. Cashback był dość spory, bo oferowano 20% zwroty od ceny netto. No więc przeszedłem z Goodie do sklepu Embros i dokonałem zakupu na prawie 5 stówek ciesząc się, że 20% wróci do mojej kieszeni.
Po kilku dniach cashback się nie pojawiał, więc złożyłem reklamację.
Nic nie wskórałem. No to piszę do sklepu z prośbą o wsparcie w tym temacie.
W odpowiedzi na maila dostaję
"Dzień dobry, otrzymałam informacji, że nie współpracujemy z Goodie w ramach platformy Embros. Proszę o wyjaśnienie sytuacji z Goodie."
No i z tą informacją wróciłem do Goodie, tym razem tutaj, na Wykopie. Dodam, że wysłałem jeszcze mailowo, ale mi nie odpisali.
Po mojej informacji do Goodie cashback zniknął z marki Embros! Co oczywiście im napisałem. Dzisiaj wysłałem wiadomość z pytaniem czy coś wiadomo już w mojej sprawie, bo mieli to sprawdzić - poprosili o to w komentarzu na mirko.
I wiecie co dzisiaj mi odpowiedzieli?
Kabaret, a mailem im jeszcze wysłałem zrzut z historii przeglądarki, że najpierw było Goodie, a potem Embros.
Krótko mówiąc - oszukali mnie i robią ze mnie debila, że nie przeszedłem z ich linku. Historia przeglądarki wiadomo - słaby dowód, ale zawsze jakiś. Mam kurna do operatora netu pisać, żeby wyciągneli przez jakie strony przechodziłem?
Jeżeli z Banku Millenium znikają informacje tak jak z Goodie to wielkie współczucia dla klientów tego banku.
Komentarze (109)
najlepsze
Jak chcesz oszczędzić to szukaj promocji i kuponów które obniżają cenę którą masz w koszyku i ją później płacisz a nie rzucacie się o te złotówki z cashback jak szczerbaty na suchary licząc że robicie interes życia jak tu @evilonep lądując w koszyk
@keton123: niekoniecznie. Mnie notorycznie nie udaje się uzyskać cashbacku z KFC i Allegro, a to nie są kosmiczne kwoty.
Tym, którzy twierdzą, że takie programy są niczego nie warte, po prostu ich nie używali. Zebrałem prawie 350 zł w kilka miesięcy.
Komentarz usunięty przez moderatora
Ja też miałem z nimi trochę przebojów, po 30 dniach nie odpowiedzieli na reklamację co skutkuje jej automatycznym uznaniem. Oczywiście się wypierali, mówili, że nie dostali odpowiedzi od partnera (co mnie to obchodzi?) i takie tam. A to wszystko za jakieś 24 zł. XDD
No i to w ogóle parodia jest, że oni potrafią odrzucać
Mimo wielu prób kontaktu ciągle ta sama formułka " problemy, wirus, kłopoty z systemem , pracujemy nad tym, chwila cierpliwości." Generalnie nie polecam
Powstaje potem mocno sie reklamuja zbieraja ogromna baze uzytkownikow, wyplacaja na biezaco zbiersja pozytywne opinie a po +/- roku przestaja akceptowac cashbacki i tak wlasnie zarabiają i negatywne opinie gina wsrod tysiecy pozytywnych z poczatku istnienia cashbacku xD
A potem te same osoby zakladaja nowy cashback i tak sie zatacza koło, na youtube np u scifun juz widzialem reklamy nowego. Przez ostatni rok chyba widzialem mocne kampanie
Reklamacje na nic, nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi.