@Old_gamer1988: Jednak to są dwa różne gatunki gier, rpg vs gra akcji. Moim zdaniem Ghostrunner nie jest alternatywą dla Cyberpunka 2077 i trudno te gry porównywać, już wolałbym polecić Deus Ex też wymieniony w artykule.
Oczekiwałem gry bez bugów wpływających na brak możliwości ukończenia gry. Co prawda grę da się ukończyć, lecz czasami trzeba wczytywać poprzedni zapis gry, bo ważna postać się nie przeteleportowała i nie można było kontynuować misji. Czyli CDPR tak średnio sobie z tym poradził.
Że będzie taka jak na gameplayach promocyjnych?
Skoro tak pokazują, to tak powinno być. W innym przypadku jest to celowe wprowadzanie w błąd
Mam wrażenie, że CDP sam sobie nakręcił tę kampanię spier*olenia xD Ta gra aż chyba tak popsuta jak No Man Sky nie była, a robią komunikaty, jakby była z dziesięć razy gorsza.
W no man's sky dało się grać, tutaj te bledy wylewaja sie strumieniami
@Megawonsz_dziewienc: Zgadzam się, w No Man's Sky po premierze jak najbardziej dało się grać, a sama gra nie straszyła jakąś niesamowitą ilością błędów.
Nie wiem czemu, może dlatego, że #!$%@? z niej 90% contentu xD
Ale pod jednym względem ta gra jest EPICKA Tyle ciekawego contentu na Wykopie nie miała chyba żadna gra. :-) A to w zasadzie dopiero kilka pierwszych dni.
Mógłbym się założyć, że gdy po kolejnym przełożeniu daty premiery zaczęła spadać wartość akcji, akcjonariusze zaczęli mocno naciskać na studio aby gra wyszła już teraz, niezależnie od jej stanu. Nie bez powodu CDP zawsze mówiło że wyjdzie gdy będzie gotowa. Co musiało się stać aby zmieniono podejście? Kasa, jak zawsze. Podziękujcie akcjonariuszom.
@silentpl może 'zwykłe' projekty IT to inna bajka ale widziałem nie jeden w którym projekt staje pod ścianą i nie może po raz kolejny przełożyć go-live. Stara się tylko oszacować, czy z takimi błędami niekrytycznymi może to iść na produkcję czy nie.
Do tego zdaje się, że w CP były ciągle zmiany. Dobrze pamiętam, że nawet był taki moment na początku że niemalże wszystko wyrzucili do kosza? A jak popatrzeć na demowki
@silentpl nie akcjonariuszom A #!$%@? managerom którzy tak to wszystko wysterowali że zabrakło czasu chociaż klepali tą grę kilka lat. Akcjonariusze mają prawo domagać się wydania skoro także byli informowani że gra jest gotowa. CDPR kłamało, stąd wtopa i teraz jeżeli ktoś jest za to winny to prezio i jego przydupasy.
akurat Ghostrunner to jest wciągający jak nowoczesny Geberit. Jednym tchem się to przechodzi. I wreszcie ktoś docenił fakt, że gra ma być trudna. Zajebisty tytuł. Polecam.
Komentarze (291)
najlepsze
Oczekiwałem gry bez bugów wpływających na brak możliwości ukończenia gry. Co prawda grę da się ukończyć, lecz czasami trzeba wczytywać poprzedni zapis gry, bo ważna postać się nie przeteleportowała i nie można było kontynuować misji. Czyli CDPR tak średnio sobie z tym poradził.
Skoro tak pokazują, to tak powinno być. W innym przypadku jest to celowe wprowadzanie w błąd
@ToadieGooniedzwiedz: Tak, czy to wygórowane oczekiwania?
Zrobili to samo
@Megawonsz_dziewienc: Zgadzam się, w No Man's Sky po premierze jak najbardziej dało się grać, a sama gra nie straszyła jakąś niesamowitą ilością błędów.
Nie wiem czemu, może dlatego, że #!$%@? z niej 90% contentu xD
Tyle ciekawego contentu na Wykopie nie miała chyba żadna gra. :-)
A to w zasadzie dopiero kilka pierwszych dni.
Do tego zdaje się, że w CP były ciągle zmiany. Dobrze pamiętam, że nawet był taki moment na początku że niemalże wszystko wyrzucili do kosza? A jak popatrzeć na demowki