Opłata cukrowa napędza sprzedaż syropów. Zainteresowanie w górę o 554 procent
Pepsi, Coca-Cola, a może Mirinda? Polacy szukają sposobu, jak napić się słodkiego napoju, a przy okazji obejść obowiązującą od stycznia opłatę cukrową. Dlatego zainteresowanie syropami rośnie. Jednak czy to się naprawdę opłaca?
MoneyPL z- #
- #
- #
- #
- #
- 272
Komentarze (272)
najlepsze
Jakby to smakowało tak samo jak sklepowa pepsi, to ja bardzo chętnie - mniej plastiku i mniej miejsca w domu zajęte na butelki.
Komentarz usunięty przez moderatora
Sam sobie wybrałeś takich rządzących, którzy nie myślą krok w przód.Zero wyobraźni miała do tej pory każda partia polityczna ale PiS jako jedyna przełamała stereotyp, w którym jednak chcieli pomóc tym co mają dzieci.Jednak patrząc całościowo zniszczyli się totalnie chcąc wprowadzić zakaz aborcji.Polska musi dorosnąć bo kraje wysoko rozwinięte nie sterowane religią wyróżnia brak zakazu aborcji.
Komentarz usunięty przez moderatora
Czy już mamy polską wersję bo Polacy nie lubią intensywnego, oryginalnego smaku, preferują więcej kwasu i cukru i leją za dużo?
#pdk
zasypuje cukrem gdzieś 1:1 i czeka. Potem zlewa powstały syrop do słoika i do lodówki.
Jest tak esencjonalny, że wystarczy z 5% objętościowo zalać mineralką i powstaje genialny, smaczny i kojący
napój. Pozostałe owoce zalewamy wódką. Po 2-3 miesiącach zlewamy nalewkę i ...znowu zalewamy wódką.
I tak można ze trzy razy - za każdym razem owoce