Co wycofanie samochodów z centrum daje mieszkańcom? Na przykładzie Lublany
Od ponad 10 lat centrum Lublany stanowi strefę przyjazną dla pieszych, bez samochodów. To jedno z niewielu miast w Europie, gdzie infrastruktura miejska w centrum skupia się na pieszych. Są miasta, gdzie pewne centrum są niedostępne dla aut, ale to w Lublanie podeszli do tematu kompleksowo.
bambaryua z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 410
- Odpowiedz
Komentarze (410)
najlepsze
Tu gdzieś krył się żart z amiszów, ale oni nie dostarczają dzieci do szkół( ͡º ͜ʖ͡º)
Kobieta która ma najwyższy wynik w tym swoim komitecie i mimo to nie dostaje mandatu radnego miasta, jest jakimś cudem zatrudniana jako "Dyrektor Koordynator ds. zrównoważonego rozwoju i zieleni" w Urzędzie Miasta i próbuje uprzykrzać życie blisko 2mln społeczności forsując swoje pomysły
https://bip.warszawa.pl/Menu_podmiotowe/dyrektorzy_koordynatorzy/justyna_glusman/default.htm
Nieszczęściem Warszawy był brak normalnego kandydata, Trzaskowski wygrał tylko dlatego, że startował Jaki i ludzie tak naprawdę głosowali przeciw Jakiemu. A po wygranej Trzaskowski postanowił mieć gdzieś swoje słowa sprzed wyborów i stworzył specjalnie dla Glusman stanowisko szefa wszystkich szefów, całkowicie
Komentarz usunięty przez moderatora
@KollA: "Dobrze płatna praca w zakrwsie 10 min. pieszo" prawem, nie towarem! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chcesz taką, to se znajdź taką, a nie licz że "miasto zapewni" :D
padawanie tego w ha to w zasadzie nic nie mowi. sprawdzil to na #lodz i piotrkowska na odcinku plac wolnosci - stajnia jednorozcow to wieksza powiezchania (a tylko jakies 2km ulicy)
#warzawa - stare miasto po jakies 4x tyle