WebGL Water
Pokaz możliwości współczesnych przeglądarek WWW - rendering wody. Przerost formy czy pożądany efekt postępu w technologii?
wanted z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 90
- Odpowiedz
Pokaz możliwości współczesnych przeglądarek WWW - rendering wody. Przerost formy czy pożądany efekt postępu w technologii?
wanted z
Komentarze (90)
najlepsze
I po to właśnie są nam te nowe technologie...( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wciąż ładne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
https://www.youtube.com/watch?v=R0O_9bp3EKQ
(data filmiku)
Opie ten przykład ma ponad 10 lat. Możliwości dzisiejszych przeglądarek są ZNACZNIE większe, ale zarabianie na grach przeglądarkowych pełnego formatu zbyt kuleje, żeby komuś opłacało się szarpać grę 3D wymagającą całego studio.
Teraz jeszcze na horyzoncie wyrasta WebGPU, które odblokuje więcej funkcjonalności na ten moment niedostępnych w WebGL (OpenGL ES), który nadal nie dogonił OpenGL 4.0 a ten przecież został wypuszczony w 2010 roku.
Niemniej przykład do dziś robi wrażenie,
Wykop, to wciąż piękne.