Singularity Dungeon - moja gra.
Po utracie pracy w 2020 roku postanowiłam nauczyć się programować. Zaczęłam uczyć się C# i przy okazji robiłam gierkę w Unity. Tak się wciągłam, że postanowiłam tą grę wydać.Przede mną jeszcze bardzo długa droga, ale chciałabym się pochwalić tym, co już zrobiłam.
Pulsa z- #
- #
- #
- 150
Komentarze (150)
najlepsze
Dodane do wish listy :)
@bregath: Na 2D jest retro-moda od 10 lat, a teraz to już nawet na takie abonamenty jak game-pass połowa tytułów to jakieś bzdurki 2D ( ͡° ͜ʖ ͡°)
rozowa zrobi jakas platformowke w unity jakich milion - milion plusow glowna w 10 minut i spermiarze z cieknaca slina juz wala na pw pewnie z ofertami pracy XD
Musiałem ukraść tę grafikę:
Gier podobnych do twojej jest masa, więc zastanów sie co jest tzw. KSP (key selling point) twojej gry i co ją wyróżnia. Spróbuj to pokazać na
Mieliście kiedyś bliższy kontakt z kobietą, czy tak się po prostu wyżywacie? XD
Komentarz usunięty przez moderatora
Kiedyś myślałam o programowaniu, ale szybko się zniechęciłam, bo pisałam nudne programy, które się wyświetlały w terminalu.
Co polecasz na początek, żeby się wkręcić w tworzenie gier? Czy muszę dobrze ogarniać języki? Znam C++, ale niewiele pamiętam, bo uczyłam się dawno temu.
Sam w zeszłym roku zacząłem uczyć się programowania oraz Unity, ostatnio doszło jeszcze tworzenie własnych assetów w blenderze, tworzenie UI i jeszcze parę rzeczy. Jestem obecnie na etapie tworzenia od A do Z kilku 'mniejszych' projektów - tak po 2/3 tygodnie na 1 na androida a następnie będę myślał nad czymś na kilka miesięcy pod Steama.
Powodzenia i wytrwałości!
Według mnie tez troche za wcześnie na promo na wykopie, jeśli gra wychodzi za rok
@Pulsa: myślałaś o Early Access dla TVGry i innych platform growo-informacyjnych? Mogłabyś w ten sposób zyskać nieco rozgłos.
Ale żeby nie było tak kolorowo, nie obiecuj gruszek na wierzbie, bo się gracze wkurzą na "hype =/= efekty" ;)