UE chce, aby producenci informowali o trwałości i możliwościach naprawy produktu
Konsumenci w UE mają mieć prawo do informacji o tym, jaka jest spodziewana trwałość produktu i jakie są możliwości jego naprawy. (wg mnie już dawno dawno takie prawo powinno obowiązywać, a taki np. Apple powinien płacić duże kary za swoje psujące się kable do ładowarek z dziwnej gumy...)
EricDjembaDjemba z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 112
Komentarze (112)
najlepsze
I zadeklarowac czy na koncu jak uplynie czas wsparcia czy udostepnia informacje pozwalajace na utowrzenie alternatywnwgo softu do obslugi, odblok bootloaderow itp.
i pewnie po roku/pół już nie masz nawet krytycznych aktualizacji bezpieczeństwa o ile to nie jest jakiś flagowiec albo kupno w dniu premiery :)
No i kolega pisał słusznie że najgorsze gówno to AGD. Elektronika faktycznie żyje relatywnie długo, ale części pracujące mechanicznie to masakra - jakieś łożyska, zawiasy potrafią paść nawet w czasie gwarancji bo powiedzą że "uszkodzenie mechaniczne bo żeś na chama
A nie może tego wyregulować wolny rynek?
Każdy kuc będzie negocjował z Apple, czy Samsungiem ile dostanie gwarancji na telefon?
Ewentualnie kupi se smartfona u lokalnego Janusza, co przekwalifikował się z produkcji paróweczek.
ale nie ma zdrowej konkurencji, a bez tej wolny rynek jest #!$%@? warty
Jak chcesz to mozna taka sol uzywac, oni tego nie sprawdzaja.