Kolejka Tesli do szybkiej ładowarki po drodze do Chorwacji
Ciekawe po jakim czasie ostatni się podlaczyl XD. Jak ludzie zamierzają się dalej przesiadać na elektryki nie mając rozbudowanej infrastruktury to takie kolejki będą ruch w miastach tamowały XD Swoją drogą uważam, że samochody na wodór to przyszłość, a nie jakieś elektryki.
astrolove z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 399
Komentarze (399)
najlepsze
EDIT: Ok, nie każdy musi ogarniać appkę Tesli - te numerki to są wolne miejsca na Superchargerach.
Wy tak wszystko łykacie, czy musi mieć "elektryczny" w tytule?
I żeby nie było: tak, jest taki moment (np. w weekend w wakacje), że gdzieś na którejś ładowarce może być kolejka. Infrastrukturę stawia się z myślą o średnim a nie szczytowym obciążeniu. Jak w biedronce w piątek popołudniu jest kolejka
chyba że jeździsz Tesla lub Kia typu EV6 to 20 lub 10 minut.
https://spidersweb.pl/autoblog/ladowanie-z-gniazdka-samochody-elektryczne-zniknie/?fbclid=IwAR1wNkq1meqeGjAdma_lKSeTHamTyAotaopbTqFH_dgFUKu7EHPtCOPgLiA
a najciekawsze:
Jest to nieuzasadniona korzyść finansowa dla użytkownika, możliwość obejścia systemu i wykorzystania normalnej sieci elektrycznej do naładowania samochodu – do czego ta sieć zasadniczo nie została zaprojektowana. Jeśli podłączasz swoje auto na prąd do ładowania na noc i korzystasz z tańszej taryfy nocnej to ty jako użytkownik masz z tego korzyść.
Jeszcze ktoś wierzy, iż chodzi tylko o Eko?
dobrze że na MOPach nie ma kolejek w szczytach wakacyjno-wyjazdowych do dystrybutorów paliw i nie dystrybutor nie jest blokowany do póki poprzedni klient nie zapłaci i nie kupi hot-doga a nie czekaj.... jakby do jakiejś stacji na MOPie nie dojechała cysterna to też by afery nie było
tymczasem USA 100 stanowisk
w krajach moze gdzie prad jest z wegla i nie podlega jakims chorym daninom unijnym czyli 75% ceny energii to sa oplaty co2
tam moze prad jest tani ale nie jest zeroemisyjny
produkcja i wydobycie paliwa też nie jest zeroemisyjna a potem połowa tego w aucie i tak na ciepło idzie