@obk: Dlatego po dużych maszynach [nazewnictwo Heavy na radiu] musi być spora separacja, zanim wyląduje mniejszy. Do tego jest ostrzeżenie dla następnego lądującego pilota. Takie prądy powietrza ogromnych maszyn potrafią się utrzymywać nawet kilka minut i są niebezpieczne, bo mogą ściągnąć mocno w dół. Przy specyficznych warunkach pogodowych widać to jeszcze lepiej.
"A ten ptak po prawej co unosi się w bezruchu to prawdopodobnie sokół, wypuszcza się je aby odstraszać inne ptaki" Przez moment myślałem, że to jakiś dron lotniskowy ^^ A jak wygląda sprawa z paliwem w przypadku tego typu awarii?
@Acozord: Przecież w tym przypadku nie było żadnej awarii silników, tylko zerwany z zaczepów pojazd opancerzony który po wznoszeniu przemieścił się na tył samolotu, przebił tylną gródź i uszkodził zasilanie sterów...
Komentarze (194)
najlepsze
Przy specyficznych warunkach pogodowych widać to jeszcze lepiej.
A jak wygląda sprawa z paliwem w przypadku tego typu awarii?