Już wiadomo, ile auta elektryczne przejadą zimą. Te liczby są brutalne
Nie jest tajemnicą, że realny zasięg samochodów elektrycznych potrafi znacząco odbiegać od oficjalnych danych podawanych przez producentów.
troll234 z- #
- #
- #
- #
- #
- 243
Nie jest tajemnicą, że realny zasięg samochodów elektrycznych potrafi znacząco odbiegać od oficjalnych danych podawanych przez producentów.
troll234 z
Komentarze (243)
najlepsze
@dave8: to już bym wolał ogrzewanym autobusem, niż się cisnąć w aucie przy minusowych temperaturach bez ogrzewania (ಠ‸ಠ)
Zasięg elektryków nie jest tak naprawdę żadnym problemem. Problemem jest szybkie uzupełnienie energii. Gdyby ładowarki były wszędzie a samo ładowanie trwało kilka minut, to nikt by nie narzekał na zasięg.
Kiedyś miałem samochód z LPG, który przejeżdżał na jednym tankowaniu mniej niż 300
jaaaasne.
Pierwszy raz to widze, zapisuje (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
We wrześniu jechałem w długą trasę 90km/h to zasięg był około 500km. Przy 130 spadł do około 350km.
Mróz albo prędkość autostradowa to dramat, nie przejedzie 200km. Do miasta super i innego auta nie chciałbym ale na trasę nie nadaje się w żadnym wypadku.
Owszem to dotyczy też spalinowych ale tu mogę w 3 minuty uzupełnić zasięg o 1000 km.
Ile samochodzików na bateryjki mają poza miastami?
Łagodniejszy niż u mnie.
Średnia temperatura Oslo : 5,9
Średnia temperatura Zakopane : 4,0
Zew wolności i swobody podróżowania XXI wieku. ;)
35 st. c - zasięg 110 km
-7 st. c - zasięg 70 km