Inflacja spada, a opakowania produktów są coraz mniejsze
Jednym z najmocniej zauważalnych efektów rosnących cen było zmniejszanie przez producentów opakowań najróżniejszych produktów, by ukryć podwyżki. Zauważa to ponad 80 proc. Polaków. Ale trzeba się do tego przyzwyczaić.
szyna352 z- #
- #
- #
- 172
- Odpowiedz
Komentarze (172)
najlepsze
Na skutek wysokich cen wszystkiego (glownie energi- halo sankcjie) firma ma do wyboru allbo podniesc cene i stracic klientow i przyczynyc sie do powieszkenia inflacji (to akurat firma ma w dupie) albo utrzymac cene i swoich klientow ale zmniejszyc zawartosc opakowania, nie ma innego wyjscia.
Oczywiscie jak sie komus nie podoba to zawsze moze zmienic produkt i
A jak dowalą wszystkim podwyżki wszelkiej energii, bo to nieuniknione, to nawet masło będzie w plasterkach, dlatego tendencja zmniejszania jest i będzie podtrzymywana dalej.