Euro NCAP może karać za brak fizycznych przycisków.
Przedstawiciel Euro NCAP ujawnił, że w 2026 roku wejdą w życie nowe testy oceniające użyteczność niektórych rozwiązań stosowanych we wnętrzu kabiny....
ktoosiu z- #
- #
- #
- 234
Przedstawiciel Euro NCAP ujawnił, że w 2026 roku wejdą w życie nowe testy oceniające użyteczność niektórych rozwiązań stosowanych we wnętrzu kabiny....
ktoosiu z
Komentarze (234)
najlepsze
Ze względów bezpieczeństwa muszą istnieć podstawowe fizyczne przełączniki i przyciski.
Fizyczne przyciski są o wiele bardziej intuicyjne.
@uknot:
Tak dokładnie! Kupiłem ostatnio dom, w kuchni płyta elektryczna Electroluxa z dotykowymi przyciskami. Już trzeci miesiąc opanowuję się żeby tego szajsu nie rozbić w drzazgi i nie wstawić czegoś, czego faktycznie da się używać (całe życie korzystałem z gazówek z klasycznym kurkiem). Co drugiego dotknięcia nie wykrywa, co poleci kropla wody albo dotkniesz tłustym palcem w okolicy panelu to piszczy
@smk666: Przecież płyta indukcyjna jest tak samo responsywna co palnik gazowy. Nie ma też opcji aby woda gotowała się szybciej na gazowym niż indukcji.
W dodatku ludzie się podniecili że ekran jest wow, no i mamy :(
@kubako: Bo to wcale nie ma nic wspólnego z tym, że akurat te modele czy marki z fizycznymi guzikami kończą się na 90 koniach i klimatyzacji manualnej w wersji "top", tuż obok podłokietnika wyszczególnionego jako wyposażenie dodatkowe?
Juz pomijajac sam aspekt wygody i bezpieczenstwa to tez mnie #!$%@? po prostu slady po palcach na tych ekranach, tandetnie to wyglada. W dodatku wiekszosc software'u w autach to jakas kupa, ktora muli bardziej niz 8 letnie xiaomi
@jegertilbake: Większość tych multimedialnych zabawek z samochodów ma w środku procesor sprzed 10 lat. To nie żart. W miarę świeży hardware mają tylko te w koreańskich autach. Dlatego to tak strasznie muli.
Zwłaszcza pokrętła głośności