Gigantyczne osiedle na terenach FSO. Miejsca parkingowe rodzą kontrowersje
Tereny po dawnej fabryce samochodów FSO w Warszawie zostaną przekształcone w gigantyczne osiedle. Inwestycja ma zapewnić dach nad głową dla tysięcy osób, ale jednocześnie niekoniecznie miejsce parkingowe. Deweloper nie widzi w tym problemu. 17-19 tys mieszkańców a miejsc parkingowych 1,8 tys!
pablonzo z- #
- #
- #
- #
- #
- 208
Komentarze (208)
najlepsze
Ani kto komu to umożliwia, bo przecież wolnorynkowi deweloperzy działają etycznie i nie przekupuj... lobbują
Ale luzik, róbcie loda deweloperom jeszcze bardziej.
Już za komuny budowało się parkingi piętrowe na osiedlach (zwykle 2 poziomowe), w ostatnim dziesięcioleciu powstawały osiedla z parkingami kilkupiętrowymi jako osobny budynek - znacznie niższe koszty, minimum instalacji, surowa konstrukcja szkieletowa.
Jeżeli beton za drogi a trzeba działać po taniości to są jeszcze inne rozwiązania, jak choćby duże windy samochodowe,
@munioman: oczywiście. Płacisz wg domu rodzinnego i połowa zamiast do Wawy czy Wro zostaje na wiosce pod Lublinem. Wiesz jak działa system podatkowy i finansowanie samorządów?
Najlepsze jest to, że część z nich jeszcze będzie klaskała i pochwalała to jako działanie eko.
@Spacja-_-niekontrolowana: jakie w miarę nowe osiedle to ma? bo ne Ursynowie/Mokotowie/Wilanowie nie kojarzę...
ogólnie garaże się w #!$%@? nie opłacają. Dużo lepszy jest zysk na budowie mieszkania dlatego developerzy tak naciskają na zmniejszanie norm.