Proszę o wykopanie na główną mojego ostrzeżenia, bo jestem bezradny
W połowie października ubiegłego roku zakupiliśmy wraz z małżonką lodówkę do zabudowy firmy Whirlpool.
Lodówka zepsuła się 22 marca tuż przed świętami.
Trudno zdarza się. Ludzie mają większe nieszczęścia .
Bezzwłoczny telefon na infolinię, wnikliwy wywiad czy aby nie jest lodówka podłączona do przedłużacza, bo może przez to się zepsuła. Czy nie ma magnesów powieszonych.
W końcu zapadła decyzja serwisant przyjedzie 2 kwietnia.
Serwisant stwierdził, że sprężarka jest do wymiany. i kolejne czekanie na zamówienie części, a potem na ustalenie terminu naprawy. 10 kwietnia telefon wyznaczona naprawa na 16 kwietnia pomiędzy 8 a 13. Kilka godzin czekania. Około 11 dzwonię na infolinię potwierdzić czy abym dobrze zapisał. Tak nic się nie zmieniło. Dzwonię do serwisanta bo wolałbym mieć przybliżona godzinę nie odbiera telefonu.
Minęła godzina 13 dzwonię na infolinię proszę czekać serwisant musi być, ale nic nie wiedzą więcej.
Kolejny telefon po godzinie 16 nagle na infolinii twierdzą że zamówili zła część i znów mam czekać na zamówienie części, potem na wyznaczenie terminu.
Kilka godzin czekania i nikt nie powiadomił iż serwis nie przyjedzie . Nagle wersja zmieniona. W między czasie kontaktowałem się przez mesenger z fanpage Whirlpool mieli natychmiastowo rozwiązać sprawę a wyszła zwykła ignorancja.
Pomocy nie wiem co robić
Nie polecam firmy @Whirlpool
Komentarze (238)
najlepsze
Opis dla ciekawych
Kupiłem w Ikea płytę gazową, którą zamontowała mi osoba z uprawnieniami (ze spółdzielni) i stwierdziła że na palnikach ucieka gaz. Zdemontowałem ją i oddałem do Ikei aby wymienili na nową. Ikea zrobiła to i wróciłem z nową sztuką gdzie ponownie na palnikach ulatniał się gaz. Ikea powiedziała
PS Czekam na bordo, lecz to raczej jest niemożliwe xD
@severh: #!$%@?. To brzmi jak "kupiłem sobie auto- wersja z hamulcami co by stawało w miejscu kiedy chcę" XD no-frost to jest standard od kilku lat, serio jeszcze ktokolwiek sprzedaje złom który tego nie ma?
@Plp_: tak sprzedają ( ͡º ͜ʖ͡º)
https://konsument.gov.pl/reklamacja-rekojmia-a-gwarancja/
Rozumiem Twoje rozgoryczenie. Jeżeli lodówka jest dla Ciebie nieodzowna (na czas naprawy tej uszkodzonej), to polecałbym Ci kupić za niewielką kwotę używaną lodówkę (https://www.olx.pl/oferty/q-lod%C3%B3wka/). Łatwo ją potem odsprzedasz, bez straty, na OLX, a może trafisz na handlarza lodówkami, który potem ją od
Ale do kompletu dorzucę Ci lodówkę Samsung. Stoi u mnie miesiąc, ale kuchnie mam od…5 dni. Gdzieś po 2 tyg zobaczyłam, że ma pasy - równe linie od góry do dołu na każdym boku. Mówię dobra,
@DdNikaa: zostałeś oszukany - nie masz obowiązku posiadania oryginalnego opakowania czegokolwiek, butów, lodówek itd.
@patchupdate: Jeżeli gwarant wymienił wadliwy towar na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od chwili dostarczenia klientowi wymienionego lub naprawionego produktu