@kwanty: jakie ograniczenia? To są ograniczania przy "hands off". Możesz wrzucić "ograniczenia" dla lvl 2 w Mercedesie i niczym się nie będą różnić od Tesli
Obecnie wygrywa Waymo (Level 4). Ogólnie to wszystie systemy poziomu 3 i 4 działają w ograniczonej strefie. (Bo własnie to level 4 określa, auto jedzie zupełnie samo w określonych warunkach w okreslonym miejscu, trzeba spełnic wszystkie warunki) Level 4 ma w tych warunkach zawsze jeżdzić a level 3 nie musi 100% ale musi poinformować ze nie będzie jechało i trzeba przejać prowadzenie. Tesal jest 2.5 bo nie określa że sobie nie poradzi,
Tesla wybrała podejscie matematyka, ale z rozsądku skoro mamy rozebrać dom to mamy tysiace gwożdzi wbitych do końca i wszystkie trzeba wyciagnąć. Inne firmy zajeły się wyciagnieciem tych kilku sztuk najławiejszych do wyciagniecia), maja metodę (mapowanie z dużą dokładnością obszarów, oznaczanie wszystkich pasów ruchu, skrzyzowań, przejsć dla pieszych, sygnalaizatorów itp) ale ta metoda nie jest skalowalna. Natomiast Testa zupełnie nie ściga się w tym wyścigu, albo jej się uda zrobić FSD które
Może być tak, że tamtędy przejechały już setki lub tysiące Tesli i droga jest systemowi dobrze znana. System mercedesa nie jest skalibrowany do takich warunków, chyba tylko na autostradach można go używać. Ogólnie jednak warto oglądać żeby zobaczyć jak Niemcy przespali temat dodając w międzyczasie tylko ekrany i podświetlenia ledowe nawiewów
Komentarze (6)
najlepsze
Drive Asistance i Autopilot
Na tabelce mamy systemy wyzszej klasy
Drive Pilot i FSD
A na filmiku mamy powónanie lepszego system uTesli (FSD) z gorszym systemem mercedesa (Drive Asistance)
Troche tak jakby ktos porównywał najlepsza karte Nvidii z jakąś budżetową ATI.
System mercedesa nie jest skalibrowany do takich warunków, chyba tylko na autostradach można go używać. Ogólnie jednak warto oglądać żeby zobaczyć jak Niemcy przespali temat dodając w międzyczasie tylko ekrany i podświetlenia ledowe nawiewów