Eeetam, ja miałem w plusie jeszcze fajniej. Byłem ich klientem od kilku lat i nie jeden raz korzystałem z roamingu, faktury opłacone zawsze w terminie, generalnie żadnych problemów. Zdarzyło się jednak, że pojechałem do kraju gdzie roaming był dosyć drogi w dodatku wykonałem kilka telefonów zagranicznych. Siłą rzeczy przewidywany rachunek był dosyć wysoki. Po jakimś tygodniu od powrotu do Polski, zadzwonił do mnie konsultant z plusa i stwierdził, że albo pokryję koszty
Autor jest troszkę nieodpowiedzialny. Skoro prowadzi biznes to dla niego wyjątkowo ważne powinno być przeczytanie w całości tej nużącej umowy. Niestety. W szczególności powinien przeczytać o roamingu jeżeli wiedział, że będzie od razu korzystał.
@Wykopkulwa: W pewnym sensie mają rację, bo umowy trzeba czytać, bo przecież gdyby była tam wzmianka, że oddajesz nerkę za darmo to byś jej nie podpisywał prawda? Zresztą jeśli chodzi o kaucje etc. to wszędzie to wygląda podobnie (kaucja nieoprocentowana i np. w Play o zwrot możesz prosić dopiero po 6 miesiącach). Morał z tego taki, że trzeba dokładnie przeczytać umowę, a niektóre zapisy wymagają wyjaśnienia.
Sorry, ale ja pierwsze słyszę by roaming był usługą udostępnianą dopiero po okresie 3 miesięcznym albo za jakąś kaucją. Naprawdę, to jest normalną praktyką sieci komórkowych ? I wszyscy o tym wiedzieli tylko nie ja ? O żesz ...
Komentarze (172)
najlepsze
Jeżeli chodzi tzw. kaucję pomyślałem ...
Coś mi tu śmierdzi :)
Wpłaciłem kaucję żeby móc więcej rozmawiac niz za 150 zł miesięcznie.
Pieniądze nie oddano mimo że umowa wygasła prawie rok temu. (Wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty i pozostało bez odzewu).
A co do roamingu to w Play po prostu nie istniał.
Przez pół roku kierowca wykonał może 3 połączenia.
Play tłumaczyło się niewiedzą natomiast ja musiałem płacic abonament mimo ze nie